Dyner, poser, tepper, i vogn, i seng-------

fiffigfrøken

Glad i forumet
Hordan skal dere gjøre dette?

Hvilken str skal dere ha på dyna, og hva slags dyne??? I vogn, i seng?
Lammeskinn?

Vognpose - hvilken skal dere ha og når skal dere bruke denne?

Hmm....

Vi har kjøpt kun sånn dun dyne anbefralt av astma og allergi forbundet i str. 80x100 (tror det var det) og en liten pute som ikke blir brukt med en gang. Til vogna lurer vi rett og slett på om vi skal kjøpe en ordentlig saue/lammeskinnspose til å ha vognen. Har også en vogge og der blir det vel en liten madrass med en liten dyne som også kan brukes til vogn om sommeren, tror det blir litt varmt med det lammeskinnet om sommeren.

Skal kjøpe en dun dyne på princess som skal være veldig bra, kjøper str 80x100 tror jeg det var, altså ikke den helt minste til å ha i senga [:)] i vugge i stua holder det lenge med tepper da tempen inne i stua på dagtid alltid er grei så det holder.. Dyna i senga blir nok ikke brukt om det er veldig varmt de første mnd [;)]

I vogna skal vi heller ikke ha dyne med det første, er jo sommer og regner med tepper holder lenge der også, på vinteren er det lammeskins pose vi har, mulig jeg kjøper dyne da til å ha rundt...men det får vi se når vi kommer så langt[:)]

Vi har en voksipose fra da jeg var liten med skinn inni. Den skal på rens før vi bruker den til lillegutt i vinter.
Ellers har jeg fått en ny dyne som er 65x80 som vi skal bruke i vogna så lenge det ikke er så kaldt ute.

Back
Topp