Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nygarda
Posen fungerer kjempebra her hvertfall. Jeg kjøpte en som ikke er alt for tykk, da kan vi bruke den når det er varmt også. Og når det er kaldere legger vi dyne oppå posen, da er det litt vanskeligere å sparke den av, og om den sparkes av så har hun fremdeles posen.
Men det finnes flere steder de selger dem.
ORIGINAL: ÅroliljaMi er ganske varm av seg så tror jeg hadde bare brukt en body og ikke noe mere under.. Men kommer kanskje litt ann på hvor varmt/kaldt enn har det på rommet.. Jeg vet ikke, hm noen som vet hahaha
Posen fungerer kjempebra her hvertfall. Jeg kjøpte en som ikke er alt for tykk, da kan vi bruke den når det er varmt også. Og når det er kaldere legger vi dyne oppå posen, da er det litt vanskeligere å sparke den av, og om den sparkes av så har hun fremdeles posen.
Litt dumt spm kansje men har du pysjamas på under der da? Jeg fikk en sånn pose i gave men den er så innmari tykk, kan nesten ikke ha pysjamas under den, men vil jo være rart for babyen å være "naken" inni den vel?
ORIGINAL: Årolilja
Litt dumt spm kansje men har du pysjamas på under der da? Jeg fikk en sånn pose i gave men den er så innmari tykk, kan nesten ikke ha pysjamas under den, men vil jo være rart for babyen å være "naken" inni den vel?
ORIGINAL: Lillemor1
Lukas har ikke brukt dyne siden mai, han sparker den av seg uansett. Kjøpte en kjempefin sånn pose på sparkjøp til 149 men rakk aldri å begynne å bruke den før det ble for varmt. Nå ligger han som regel i ull-body og longs, el ull pysj og med et sånt pledd i myk-fleece, som han drar over hodet rett før han sovner. Kommer nok ikke til å bruke dyne med mindre det blir beinkaldt[:D]