Dyner på natta`n

Stine_85

Elsker forumet
Sparker de av seg dyna på natta`n?
Elias sparker av seg dyna eller pleddet med en gang... Skulle nesten tro det var farlig å ha noe over seg[8D][8D]

Jeg kan legge han,bre over han gå inn på badet og så tilbake og da ligger han uten dyne/pledd!! Han er ekstrem[8D]

Her også. Så jeg har kjøpt sånn pose, Grobag. Ikke som man fester til madrassen, men bare som en lang sovepose. Kjøpte den på nett, men fikk senere vite at de har dem på Lindex og andre steder. Fant på Relfex også, men den var like dyr som den jeg kjøpte på nett.

http://www.grobag.com.au/fullrange_detail.aspx?id=33

Gjør det her også, nå har vi begynt med den store dynaså den havner bare rundt livet lisssom...

Her sparker han av seg dynen, og får han tak i helseteppet legger han det over ansiktet, også høres det ut som han ikke får puste. Lurer nesten på om han sparker den av seg fordi det er varmt, men det er det helt sikkert ikke, han er aldri kald i nakken eller på føttene.
Skal sjekke ut den soveposen jeg, ;-)

Her har hun stort sett dyna over seg. Ligger med frejkas pute, så hun blir jo litt mindre mobil av den. Når det gjelder den puta så skal vi på kontroll til onsdag, og da håper jeg virkelig at hun blir kvitt den. Er ikke hoftene hennes bra da, så må vi over på skinne, og da blir jeg skikkelig lei meg [:(]

Men når det gjelder den posen så ser den jo den veldig fin ut [:)] På barnetrend.no hadde de mange fine

Posen fungerer kjempebra her hvertfall. Jeg kjøpte en som ikke er alt for tykk, da kan vi bruke den når det er varmt også. Og når det er kaldere legger vi dyne oppå posen, da er det litt vanskeligere å sparke den av, og om den sparkes av så har hun fremdeles posen.

Men det finnes flere steder de selger dem.

Lukas har ikke brukt dyne siden mai, han sparker den av seg uansett. Kjøpte en kjempefin sånn pose på sparkjøp til 149 men rakk aldri å begynne å bruke den før det ble for varmt. Nå ligger han som regel i ull-body og longs, el ull pysj og med et sånt pledd i myk-fleece, som han drar over hodet rett før han sovner. Kommer nok ikke til å bruke dyne med mindre det blir beinkaldt[:D]

ORIGINAL: nygarda

Posen fungerer kjempebra her hvertfall. Jeg kjøpte en som ikke er alt for tykk, da kan vi bruke den når det er varmt også. Og når det er kaldere legger vi dyne oppå posen, da er det litt vanskeligere å sparke den av, og om den sparkes av så har hun fremdeles posen.

Litt dumt spm kansje men har du pysjamas på under der da? Jeg fikk en sånn pose i gave men den er så innmari tykk, kan nesten ikke ha pysjamas under den, men vil jo være rart for babyen å være "naken" inni den vel?

Hun er ett makkverk i senga frøkna mi, så jeg må også gå til innkjøp av en sånn babysafe el hva de kaller det...

ORIGINAL: Årolilja

Litt dumt spm kansje men har du pysjamas på under der da? Jeg fikk en sånn pose i gave men den er så innmari tykk, kan nesten ikke ha pysjamas under den, men vil jo være rart for babyen å være "naken" inni den vel?
Mi er ganske varm av seg så tror jeg hadde bare brukt en body og ikke noe mere under.. Men kommer kanskje litt ann på hvor varmt/kaldt enn har det på rommet.. Jeg vet ikke, hm noen som vet hahaha

ORIGINAL: Årolilja

Nå bruker jeg pyjamas ja, men når det har vært veldig varmt så har jeg kun brukt body. Men posen jeg har kjøpt er veldig tynn, det er kun tynn foring inni den.

Jeg tror ikke det er rart om de ligger nakne egentlig, men ikke sikkert alle babyer liker det. Man må vel bare prøve seg frem?

ORIGINAL: Lillemor1

Lukas har ikke brukt dyne siden mai, han sparker den av seg uansett. Kjøpte en kjempefin sånn pose på sparkjøp til 149 men rakk aldri å begynne å bruke den før det ble for varmt. Nå ligger han som regel i ull-body og longs, el ull pysj og med et sånt pledd i myk-fleece, som han drar over hodet rett før han sovner. Kommer nok ikke til å bruke dyne med mindre det blir beinkaldt[:D]

samma her,,,

Back
Topp