dyne..

*Vindrua*

Elsker forumet
Hva slags dyne skal dere ha til babyen,til senga altså....? Dun eller fiber eller.......................? og hvorfor?
Og hva slags madrass,bør jeg spørre/sjekke noe spesielt når jeg kjøper madrass?
Sorry,men er helt blank på dette......:)

Jeg har fiber dyne fordi snuppa og jeg har allergi mot dum, og jeg vil ikke ta noen sjanser med lillegutt.....
Når d gjelder madrass erd utrolig mange å velge mellom.... Vi valgte en litt dyrere fjærmadrss til senga, fordi de anbefalte den på butikken.... Tror de aller billigste kan være ganske dårlige, og vil vil jo det beste for barna våre [:)]

Ok:) Jeg får høre hva de anbefaler på butikken.. men hvilken butikk kjøper dere dyne og madrass på? er jo stor forskjell på kompetansen dems og slikt...

ORIGINAL: Muppa

Tenkte å høre på kid/prinsess jeg. Men dun dyna jeg har, fikk jeg med senga vi kjøpte på reflex butikk

Jeg var på kid en dag og de hadde ikke dun-dyne til babyer.. men vet dem har på princess:)

Jenta vår har dundyne fra Princess, Andungen. Jeg synes de produktene er kjempegode. Dyna er ikke så veldig tykk, og det trenger hun ikke heller, hun er varm nok, men jeg synes dun er så mye deiligere enn de fiberdynene, dun faller så mye bedre rundt kroppen.

ORIGINAL: Glad70

Jenta vår har dundyne fra Princess, Andungen. Jeg synes de produktene er kjempegode. Dyna er ikke så veldig tykk, og det trenger hun ikke heller, hun er varm nok, men jeg synes dun er så mye deiligere enn de fiberdynene, dun faller så mye bedre rundt kroppen.

Sikkert den jeg var og så på her om dagen...:) Den så iallefall deilig ut:)

ORIGINAL: thessa84

ORIGINAL: Glad70

Sikkert den jeg var og så på her om dagen...:) Den så iallefall deilig ut:)

Jeg synes i hvertfall den er det. Trekket er ganske mykt også. Prinsessa vår koser seg i hvertfall veldig under den.[:)]

Har planer om å kjøpe juniordyne til henne nå da, så skal lillesøster arve dyna hennes.[;)]

vi får en kjempegammel seng fra svigers, som kjæresten bla sov i da han var liten. og så spurte jeg kjæresten om det var madrass i den og da sa han "nei, men vi kan da bare klippe til litt skumgummi". haha, vet at man gjorde det sånn før, men herregud, ungen vår skal da ha en ordentlig madrass!!

Jeg skal ha dun dyne og det skal være Bygstad Dun rutesydd [:D][:)]

Kjøpte fiberdyne på jysk, kostet 250 kr (helårsdyne).

skal ha fiberdyne, høie sin allergo dyne. Og så skal jeg ha en madrass som er slik at den former seg etter kroppen til babyen, som tempur på en måte. Selv syns jeg ingenting om fjærmadrasser til så små unger, de er så lette at de greier ikke å presse ned fjærene skikkelig så de blir på en måte bare liggende oppå..

Back
Topp