Liljekonvall
Glad i forumet
Ang tykkere ullpysj så anbefaler jeg nøstebarn sin ullpysj (m eller uten fot. Obs, stor i str.)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit å bruke ullpysj. Her reagerer hun på ull tror jeg, så da er ikke det så greit å bruke her. Men må kanskje prøve meg frem på ullfrontenSnuppa liker heller ikke å ha for mye dyne på seg om natten. Må alltid bre over henne etter hun har sovnet.
Når hun kommer inn til oss så sparker hun raskt dynen til siden, men hun er sjelden kald. Bruker stort sett ull-pysjamaser og ullsokker.
Joha har mange gode ull pysjamaser med bomull på innsiden, prøv deSå greit å bruke ullpysj. Her reagerer hun på ull tror jeg, så da er ikke det så greit å bruke her. Men må kanskje prøve meg frem på ullfronten![]()
Ååh takk for tips. Hvor får man kjøpt disse?Joha har mange gode ull pysjamaser med bomull på innsiden, prøv de![]()
Såg nå at de selger slike påbarnashusJoha har mange gode ull pysjamaser med bomull på innsiden, prøv de![]()
Selger de iallefall på bare barn og barnas hus.Ååh takk for tips. Hvor får man kjøpt disse?![]()