Dyne

KSO

Juni12s omtenksomme
VIP
Har en liten frøken som nekter å ha på seg dyne. Hvis hun nesten har sovnet og vi går inn å legger over henne dynen, så nekter hun og begynner å sutre og sier nei og spenner den av seg. Men når hun har sovnet og vi brer over henne dynen da, da er det i orden. Men hun beveger seg sånn om natten så tror nok hun ikke har dyne på seg hele natten igjennom. Andre med samme erfaring, er det noe å gjøre med dette? Ellers får jeg bare kle på henne mer klær når hun skal sove så hun evt ikke blir kaldt på natten :-)

Ville nok tatt på en god varm pysj ;)
eller eventuelt prøvd pledd istedenfor dyne ;)

Vi bruker fortsatt sovepose med dyna over. :p

Vi prøvde å ta av soveposen, men da lå hun urolig. Så prøve en gang seinere.

Har det samme problemet her, hun har maks på seg dynen 1 time tror jeg. Sovepose nekter hun. Svaret her var å sette inn en liiten ovn at det ikke blir så alt for kaldt inne på rommet:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har heller ikke lillegutt på seg dyne mer enn 10 sekunder:p
Løser det med god pysj og grei temperatur på rommet:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Takk for svar. Ja må nesten kjøpe en litt tykkere og varmere pysj :-) men så utrolig frustrerende, her elsker jeg å pakke meg inn i dyna mi, men det har hun tydligvis ikke arvet :-)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

Vi bruker heller varme på rommet og ullpysj, for er ofte han ligger uten dyne. Virker som om han blir for varm med den på.

Takk for svar. Ja må nesten kjøpe en litt tykkere og varmere pysj :) men så utrolig frustrerende, her elsker jeg å pakke meg inn i dyna mi, men det har hun tydligvis ikke arvet :)

Kan hende hun tar etter deg når hun blir litt eldre ;)

Slik er snuppa vår også, så vi har gitt opp dyna. Hun sover i pose hver natt :)
Her nekter hun pose. Så da må vi nesten gå til innkjøp av en litt varmere pysj :-)

Her er han så mark om natten så han har ikke dyna lenge på seg av gangen! Passer på at det er god temp i rommet slik at han ikke blir kald :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uten dyne stort sett her og, så har det ikke iskaldt på rommet hans.

Hehe, så godt å se at det er flere barn som også er slik :-)

Forresten snuppa sover med dyne, hun elsker dyna si ;) Bretter den godt over seg selv hver gang hun skal sove og vis hun har kommet seg over eller vekk så gjør hun alt for å komme under igjen ;)

• Liker
Reactions: KSO
Esther ender som oftest opp på mage oppå dyna. Vi legger henne gjerne tilrette under dyna et par ganger før vi går og legger oss. Hun sover med hel pysj og sokker på for ikke å bli for kald, og i tillegg har vi litt varme på slik st det ikke er så alt for kaldt i rommet.

Samme problem her. Har bredd over han når han har sovnet, og gått inn 10 min etter bare for å se om han fortsatt har hatt den på men det har han ikke:P Her har vi på pysj og tykke sokker. Må også ha hatt på en liten lunk på panelovnen for ellers blir han kald og våkner..

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Her varierer det veldig om hun har dyne på eller ikke. Noen netter har hun dyne på,andre ikke. Har heller litt mer varme på ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp