Dyne?

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Hvilken størrelse bruker dere nå? Skal kjøpe dundyne, men lurer på hvilken jeg skal velge...
 
Bruker 80x100 i sprinkelsenga enda, men om jeg skulle kjøpt ny nå hadde jeg nok gått opp til 100x140 :)



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Neste skritt er vel juniordyne. Husker ikke hvilken str det er,men... Den kan også brukes en god stund:)
 
Jeg bruker juniordyne, men bruker den på langs for da er den lett å sparke av om den skulle komme over hodet.
 
80x100.

Syns juniordyna blir hakket for stor i sprinkelsenga, så bytter ikke før jeg absolutt må.

80x100 dyna er fortsatt mer enn stor nok :)
 
Har ei 80x100 men bruker den ikke lengre pga han sover i sovepose om natta heller. Har er ekstrem te å sparke av sæ dyna og ruller over alt i senga:) hehe
 
Vi bruker junior dyne.. 100*140

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar :) hun er jo 70 cm nå, så synes det er litt kjedelig å bruke så mye penger på en dyne som er 10 cm lengre. Men synes den 140x100 var veeeeeldig stor også ;)
 
Har 80×100 dundyne no, har og en større men synest den blir så stor enda.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar :) hun er jo 70 cm nå, så synes det er litt kjedelig å bruke så mye penger på en dyne som er 10 cm lengre. Men synes den 140x100 var veeeeeldig stor også ;)
Når vi har sovet hos svigermor har han brukt 140x100 i sprinkelseng. Gikk helt fint det også. Han sparker fra seg 80x100, så jeg har et teppe jeg legger over og pakker nedi madrassen, slik at han ikke skal ligge uten dyne :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bruker dere sengekant ennå? Her ble det bare riving og tull, så tilsendt vekk nå. Hun står jo i sengen ;)
 
Takk for svar :) hun er jo 70 cm nå, så synes det er litt kjedelig å bruke så mye penger på en dyne som er 10 cm lengre. Men synes den 140x100 var veeeeeldig stor også ;)
Du kan bare legge den dobbelt nede med bena.
Vi må snart bytte over her også. Han har brukt 80*100 fram til nå. Heldigvis har vi liggende fra da Mina var liten. Og Iom at jeg jobber på Princess, er jeg litt av ei sengetøy og dyne junkie ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Du kan bare legge den dobbelt nede med bena.
Vi må snart bytte over her også. Han har brukt 80*100 fram til nå. Heldigvis har vi liggende fra da Mina var liten. Og Iom at jeg jobber på Princess, er jeg litt av ei sengetøy og dyne junkie ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Haha, det hadde jeg også vært. Så mye fint der. Hadde tenkt å ta den 100X140 dynen som dere selger der i dun :)
 
Takk for svar :) hun er jo 70 cm nå, så synes det er litt kjedelig å bruke så mye penger på en dyne som er 10 cm lengre. Men synes den 140x100 var veeeeeldig stor også ;)
Den er faktisk 30 cm lenger ;)
 
He he he ;-) Ja ikke sant :p
Den dynen, er veldig god! Og den er anbefalt av astma og allergiforbund.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Den har vi også;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker juniordyne
 
Back
Topp