Dyne

LLR4

Blir kjent med forumet
Noen som vet hva som er anbefalt å kjøpe av dundyne eller fiberdyne? Og str på dyne til sprinkelseng?
Vi får jo vinterbabyer så dundyne er vel kanskje varmest.

Tror det er smak og behag. Vi har kjøpt dun da dette er best i forhold til temperaturregulering. Men pass på å kjøpe allergivennlig dundyne:) størrelse 80x100 til seng:)

Termin med første frø 12.februar

Her bruker vi bare dun, fordi det er varmeregulerende og puster. Jeg synes det er klamt å ligge inder fiberdyne. Og så tåler jeg det ikke tror jeg - blir hoven i ansiktet/rundt øynene om jeg overnatter og får syntetisk pute og dyne.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte nettopp dundyne i både 60*80 og 80*100 (30 % på Princess).

Jeg kan dessverre ikke bruke allergivennlig dyndune :( Får allergi av den, kjempe hoven og tett etter en natt :( Så her kjøper vi inn en av hver i tilfelle lillegutt er som meg! Håper han kan bruke dun :)

Jeg kan dessverre ikke bruke allergivennlig dyndune :( Får allergi av den, kjempe hoven og tett etter en natt :( Så her kjøper vi inn en av hver i tilfelle lillegutt er som meg! Håper han kan bruke dun :)

jeg har også tenkt slik, og har fiber :) skal selvsagt sørge for at lille baby ikke fryser uansett, så det går nok bra :)

Vi har Allergo Fiberdyne, eneste fiberdynen som er anbefalt av Norges Astma- og allergiforbund :)

Back
Topp