Dyne

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Hvor stor dyne kjøper dere ?
er det nødvendig med dyne på 65*80 ? eller kan man bare bruke 80*100 fra begynnelsen ?

Jeg har hatt liten dyne til begge i begynnelsen.. Kommer nok til å kjøpe det nå å!

Jeg kommer også denne gangen til å bruke kun vugge og vuggedyne (65*80) den første tiden, og så gå over til litt større når sprinkelsenga blir tatt i bruk :-)
Men har heldigvis dyner fra storesøster i alle størrelser :-p

hadde ei dyne som var for lang for våre trekk, så sydde den om til ei dyne på 65*80 og ei på 100*140..... Må kanskje bare mekke ei til på 65*80.... Passer den i barnevogn også?

jeg har også dyner i alle str fra før. men kan de brukes om igjen? er jo dun så kan vaskes på 60 grader:)

jeg har også dyner i alle str fra før. men kan de brukes om igjen? er jo dun så kan vaskes på 60 grader:)

Ja, kan de ikke det da? Har jeg ikke tenkt over en gang.. er jo ikke mange mnd storesøster brukte den 65*80 dyna, så tenker hvis jeg vasker den må den vel være helt fin å bruke? Eller? :-)

hadde ei dyne som var for lang for våre trekk, så sydde den om til ei dyne på 65*80 og ei på 100*140..... Må kanskje bare mekke ei til på 65*80.... Passer den i barnevogn også?

De passer helt perfekt i barnevogn ;-)

65×80 I vogna og leandervugga og 80×100 I sprinkelsenga!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hadde 65x80 for den passer jo perfekt i vogn og vugge :) Da den begynte å bli knapp gikk vi over på juniordyna 100x140? fordi da hadde han begynt å sparke dyna opp over hodet sitt, og siden juniordyna var så lang så kunne vi feste den ene enden under madrassen så han ikke fikk sparka den opp ;)

Tror vi brukte 80x100 i senga og hadde. 65x80 i kurven

65x80 i vogna og senga (mini Stokke-seng), og så gikk vi over til 100x140 når vi utvida senga. Blir stor dyne når han får stor-gutt-seng over sommeren :)
Kommer til å gjøre det samme med neste :)

Back
Topp