• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dyne

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Madrass til lillemann skal vi kjøpe ny siden det ikkje er så heldig å bruke storebror sin gamle.. men korleis er det med dynen? Kan den gå videre fra storebrorj
? Bare vaske og lufte?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Det kan vel gå veldig bra??

Jeg er litt i samme situasjonen selv. Dynene til vesla har lagt på et loft de siste 3 årene. Tror jeg går for nye altså. Hmmm

Ja det skal vi:-) vaske og lufte:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi bruker både dyne og pute.. Vasker det først bare :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi kommer til å kjøpe ny madrass til senga. Mener jeg har lest om sammenheng mellom brukt madrass og krybbedød en gang...Dessuten har madrassen vært brukt til både storebror og storesøster. Kommer til å bruke dynene igjen. Vasker de og lufter de godt.

Vasker dyner, kjøper ny madrass. Har lest at det er sammenheng mellom krybbedød og brukte madrasser, så her blir det ny madrass!!!!!

Då trur eg det blir gjenbruks dyne her og:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Googlet litt og kom inn på siden om uventet barnedød. Leste det de anbefaler ang. arve madrasser og ut i fra det jeg leste der så kommer ikke vi til å kjøpe ny. Vi har tatt mange forholdsregler så den er ren og pen til nestemann også.. :) kommer an på tilstanden til madrassen om den bør byttes eller ikke..
http://www.lub.no/madrass-til-spedbarnet

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi bruker bare vogndyna etter storebror. Den gode baby-dundyna glemte vi igjen på Thailandsflyet, så den ser vi aldri igjen ;) Kjøper ny madrass, ja!

Back
Topp