Primrose
Forumet er livet
Sønnen min (2 år) har vært så mye svett om nettene i det siste, vinduet er åpent og alikevel er han klissblaut etter å ha lagt under dyna i en halv time. fant ut at det måtte være dyna det var noe galt med, så i går gikk jeg å kjøpte ny Høie dyne til han. det var bare det at jeg kjøpte det som hette barnedyne - og regna med det var sånn en vi hadde! men den er jo så liten? vi har visst brukt juniordyne vi, helt siden han bytta ut babydyna (den som er like liten som en voksenpute omtrent).
Hva bruker dere? er i tvil om jeg kanskje bare skal gå å kjøpe en juniordyne - og beholde barnedyna til neste mann.... har aldri likt den der bittelille babydyna, så nå lurer jeg litt på om det er lurt å ha den barnedyna når baby2 begynner å ligge i sprinkelseng....
Hva bruker dere? er i tvil om jeg kanskje bare skal gå å kjøpe en juniordyne - og beholde barnedyna til neste mann.... har aldri likt den der bittelille babydyna, så nå lurer jeg litt på om det er lurt å ha den barnedyna når baby2 begynner å ligge i sprinkelseng....