Dyne til vogn

Mamma842

Forelsket i forumet
Tror vi skal ha 65x80 dyne til vuggen som vi bruker de første mnd. I vognen har vi quadrolift (bærebag) som virker veldig lun og god, og jeg lurer på om vi trenger dyne oppi den i sommermånedene, og i såfall om det er greit å bruke den samme dynen både i vogn og i seng. Eller burde vi ha en dyne til hver?

Det er sikkert lurt å ha i tilfelle :-) Man vet jo aldri hvordan sommeren blir, om den blir kald eller varm. Her hvor jeg bor kan vi ha alle 4 årstidene på en dag så jeg har litt av alt jeg :P

Tror ikke jeg hadde giddet og kjøpe to. Funker nok å bruke den både inne og ute. Evt. skifte dynetrekk litt oftere :)

Nå er ikke jeg helt sikker på målene.. Men finnes vogndyner som er litt mindre enn babydynene som er regnet i sprinkelsenga.. Vi har vogndyne i vugga og slik babydyne i senga.. Hadde tenkt å bruke tepper nå i starten i vogna, og dyna fra vogga ved behov.. Har jo voxipose også.. (men den blir vi venten med å ta i bruk til utpå høsten) Men så kom plutselig mamma med en vogndyne til til oss.. så vi har iallefall nok dyner.. Kjekt å ha.. Men håper det holder med tepper i sommer =) På tide med en god sommer igjen =)

Jeg kjøpte fiberdyne på KID, til 100 kr.. den skal brukes i seng og vogn.
:) Men har noen soveposer på lur i tilfelle tilfelle..

Jeg kjøpte fiberdyne på KID, til 100 kr.. den skal brukes i seng og vogn.
:) Men har noen soveposer på lur i tilfelle tilfelle..

Vi har også kjøpt fiberdyne til vogn. Inne har vi min manns gamle sommerdundyne fra da han var baby :) Ellers har vi også "sommerposer". Er så gøy å arve ting man ikke visste man kanskje trengte :P

Vi har også kjøpt fiberdyne til vogn. Inne har vi min manns gamle sommerdundyne fra da han var baby :) Ellers har vi også "sommerposer". Er så gøy å arve ting man ikke visste man kanskje trengte :p
Ja, kjekt med litt arving :) ! Jeg har en tykk sovepose og en tynnere, så får vi se hva som foretrekkes :)
Jeg håper egentlig det blir såpass varmt ute at jeg kun trenger teppe i vognen da :)

Back
Topp