Dyne til junior

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Minsten på 2 år trenger nye dyne. Jeg har lest litt og de fleste anbefaler dundyne. Så jeg tenker å gå for det. Spesielt siden vi går inn i sen kalde årstiden nå. Men det finnes jo så mange typer dundyne.
Og noen koster rundt 500 mens andre kan koste over 1000.
Hvilken dundyne har du/kjøpte du? Og hvor har du kjøpt den?

H*n er egentlig et varmt barn men jeg vil jo ikke at h*n skal fryse om natten heller.
Takk for svar! :)

Er i samme situasjon som deg, må kjøpe juniordyne til toåringen min :)
Tror vi kommer til å gå for en andedundyne fra Princess, det er det han har brukt hittil (bare i størrelsen mindre). Er veldig fornøyd med den dyna og føler den har regulert temperaturen kjempebra :)
Såklart, det koster jo litt penger. Men samtidig så er juniordyne noe han kommer til å bruke en stund :)

Vi har både sommer og vinter dun dyne til mini har hun hadde junior dyne, begge i dun.

Om du vil bare ha en, ville jeg valgt en som var mellomvarm, det er gjerne sånne "varmestjerner" på de som indikerer hvor var dyna er, vel en på ca midten, det vil nok passe bra som en helårsdyne.

Eller spør i butikken, de har erfaringer :)

Minsten på 2 år trenger nye dyne. Jeg har lest litt og de fleste anbefaler dundyne. Så jeg tenker å gå for det. Spesielt siden vi går inn i sen kalde årstiden nå. Men det finnes jo så mange typer dundyne.

H*n er egentlig et varmt barn men jeg vil jo ikke at h*n skal fryse om natten heller.
Jeg liker Dozy sin dundyne og har kjøpt den. Kjøpte på Barnas Hus.
Vet at Høie også har en god variant til barn :)

Kjøpte dyndune på KID. De har ofte tilbud på dem :) Helt fantastisk dyne må jeg si!! Den tykke, ikke den tynne :)

Tror vi har en tynn dundyne fra IKEA. Funker fjell til vår varme unge. Hun har ingen allergier eller noe sånt, så vurderte det som safe med ei IKEA-dyne.

Jeg har kjøpt andungen dundyne fra Princess :) de har veldig ofte 40% på dyner, så da blir ikke prisen så ille:)

Back
Topp