Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi kommer nok til å bruke mest vognpose, men holder temperaturen seg slik den er nå (15+) så blir nok den litt varm - i alle fall hvis lillebroren blir like varm av seg som storesøsteren. Har en dyne etter storesøster vi kan bruke, den kjøpte vi på Barnas Hus (ca. 300,- om jeg ikke husker helt feil i farten). Det er syntetisk dyne med tanke på at jeg ikke tåler dun og derfor ikke ville bruke det på henne. Nå har nå lillebror fått dunpose så da kunne vi like så godt hatt dundyne, men vi kjøper ikke ny når vi allerede har denne
Husker ikke helt hvor dynene er kjøpt, men har en liten i senga og en til vogna. Har skinnpose til når det blir kaldere, men ennå holder det nok med skinn i vogna + dyne Kan jo ha tepper også, om det trengs Tror det er mer vanlig å kle for mye på de små enn for lite Når det blir vinter er skinnposen gull, trenger ikke så mye klær i vogna + holder seg alltid veldig passelig varm
Her bruker vi voksipose store deler av året (bare tilpasser klærne etter været og utetemperaturen), men på sommeren når det er varmt blir det brukt en lett dyne, f eks av dun.
vi begynner nok å bruke vognposen med en gang og justerer heller med klær i natt var det frost og tempen går ikke høyere enn 8 grader i dag... samme har det vært de siste dagene. i tillegg kan det gå enda 2-3 uker før hun kommer for alt vi vet og det blir neppe mildere
Blir nok kanskje rett på voksiposen her også. Har kjøpt en litt lett syntetisk dyne som passer til vår/sommer/høst, så tenker jeg at voksiposen duger til en lang "vinter", type oktober-mars/april. Får regulere med klær.