Dyne til baby

MissC

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Dere som har barn fra før, hva slags dyne syns dere er best? Har sett litt på dyne på kid.
Fiberdyne eller dundyne?
Og hvilken str? Tenkte å ha den minste i vogna (65x80) men kanskje mellomstor i senga (80x100) eller blir den for stor??

Jeg er ikke noe glad i dundyne selv, så vurderer fiber. Men ikke bestemt enda. Skal ha 65x80 i vogn og krybbe. Og den størrelsen større i sengen :rolleyes:

Har kjøpt dundyne til både vogn (65x80) og seng (80x100) :)

Vi har brukt dun til de to eldste og var veldig fornøyd med det når de lå i "babydelen" av vognen, så blir nok dun igjen :)

Minste i starten både i seng og vogn da jeg synes det ble for mye dyne med større str da Jr var helt liten.

Skiftet til neste str når den minste begynte å bli knapp, og neste der igjen når den igjen ble knapp.

Til sommeren blir han 3 og skal få voksen seng og dyne

Har brukt fiber dyner

Vi har brukt dundyne, og den minste både i kurv og i sprinkelsenga i starten. Syns det blir mye dyne for de aller minste med 80x100.

Vi har brukt (og bruker) tynn dundyne hele året, frøkna sparker av seg dyna så vi har tatt på en tykk ullfrotte-pysj om vinteren slik at hun holder varmen også når dyna er av.

Minste i starten både i seng og vogn da jeg synes det ble for mye dyne med større str da Jr var helt liten.

Skiftet til neste str når den minste begynte å bli knapp, og neste der igjen når den igjen ble knapp.

Til sommeren blir han 3 og skal få voksen seng og dyne

Har brukt fiber dyner
Samme her også :)

Veldig grei tråd å lese siden det er vår første Har lurt litt på dette med dyner

Har kjøpt fiber 65x80. Knøtte har kun vugge og kurv foreløpig. Blir evt soving i kurven på nattan og babyrede mellom oss i senga.

Fiber , 65x80 både i vogn og seng :)
Har sleepi mini sengen, føler den hakket større blir kjempestor i den senga, så venter til senga skal utvides med den større dyna.

Har alltid brukt den minste i vogn, og i sleepyhead :)
Er på jakt etter dyne i disse dager, men ikke helt bestemt om det blir fiber eller dun denne gang. Må føle meg litt frem :)

Back
Topp