Dyne..samme i vogn og seng?

FirstTime

Elsker forumet
Heluen dere! Lurer hva dere tenker; jeg har kjøpt ei lita vugge som jeg har kjøpt en liten dyne til som jeg ser for meg passer utmerket i vogna nå til sommern. Skal ikke være noe problem bruke sammen dyne?. Kjøpte ei Høie dyne og pute jeg da, minste str de har..

Så kjøper jeg jo voksi eller lammeskinnspose til vintern..som

Hilsen Irene

Ikke noe problem å bruke samme dyne.. [:)]

ok. og så lurer jeg..sikkert teit men spør: om sommer er det vel vanlig att bebisen har en tynn dyne og sikkert ett lite teppe over..og om vintern ligger de på lammeskinn, i en voksi-/lammeskinnspose, og ett ullpledd oppå? Noe i den duren??

hehe..ikke peiling her ass!

ORIGINAL: FirstTime

ok. og så lurer jeg..sikkert teit men spør: om sommer er det vel vanlig att bebisen har en tynn dyne og sikkert ett lite teppe over..og om vintern ligger de på lammeskinn, i en voksi-/lammeskinnspose, og ett ullpledd oppå? Noe i den duren??

hehe..ikke peiling her ass!

Ja jeg hadde det iallefall sånn. Og vi får jo sommerbarn[:)] så et tynt teppe/dyne holder. Om vinteren lå hun i voksipose.

Må bare spørre viktig å høre med andre, men det ser ut som du er på riktig spor... [:D][;)]

Er vel ikke noe problem det vel[:D] Tenkte jeg skulle kjøpe den minste dyna til vogna og den nest minste til senga.[:)]

hei..

ej ska ha ei dyne til senga å ei dyne til vogna.. :) vejt d ikkje e nødvendi , men blej berre til at vi valgte å gjere d slik :)

Jo flere ting man har jo mer rot blir det, tenker jeg. Det holder med en dyne! I sommer kommer vi sikkert til å bruke mest teppe uansett. Etterhvert som det blir litt kjøligere er det bra å la dem ligge på et skinn og ha et litt tjukkere ullteppe over. Vi brukte skinnet hele tida forrige gang, det regulerer jo varmen (har et julibarn fra før). Når vinteren kom la vi skinnet under voksiposen. Når det ble ordentlig kaldt tok vi et ullteppe rundt voksiposen.
Jeg synes det er tull å kjøpe alt for mye, men det er jo opp til hver enkelt.

Hei [:D]

Jeg har kjøpt thermodyne til vogna (og som jeg kommer til å bruke i vogga), strl 65 x 80. Kommer til å bruke lammeskinn i sommer og jeg, for ren ull er kjent for å transportere bort fuktighet slik at babyen ikke blir klam og svett. Thermodyne fungerer jo også slik at den ikke blir for varm dersom du ikke pakker den godt rundt babyen, jeg kommer bare til å legge den løst oppå. Uansett så er den kjekk å ha i vogna.

Til senga skal jeg kjøpe samme dyne i 80 x 100, syns det er greit å ha egen dyne fast i senga [:)]

Greit med to dyner, slik at du kan vaske den ene om uhell skulle skje :)

Back
Topp