Dyne/pute vogn trekk :)

Snart6barnsmor<3

Elsker forumet
jentene i juni13
Marsmagi 2025
ImageUploadedByBV Forum1362135215.617558.jpg
I dag har jeg koset meg med å sy trekk til vogn dyne/pute :) har en masse planer om ting som skal syes til lillesnuppa, men først må jeg få unna litt pose bestillinger :) har sydd en del til henne allerede da. Flere her inne som liker og sy ? Kansje vi skal laget en sy tråd der vi kan legge de vi syr? (Som stikke/hekle tråden ? :)

Så flink du er!:) eg har kjøpt meg stof som jeg skal sy bukser og eller kjoler av, er ikke så dreven på å sy jeg da:p men har tideligere sydd vognpose og bleieposer. Tenkte kanskje jeg må sy meg en ny bleiepose, for jeg finner ikke den gamle:p

Så flink du er!:) eg har kjøpt meg stof som jeg skal sy bukser og eller kjoler av, er ikke så dreven på å sy jeg da:p men har tideligere sydd vognpose og bleieposer. Tenkte kanskje jeg må sy meg en ny bleiepose, for jeg finner ikke den gamle:p

Er ikke flink til å sy,men syns det er veldig gøy da :)
Har sydd en mei tai og har klippet til stoff til nr 2,mangler bare en stropp som jeg selvfølgelig ikke hadde nok stoff til. Får aldri bestilt mer stoff heller,for det er alltid noen regninger som kommer og da føler jeg ikke at jeg har så mye til overs.
Men har tenkt å sy vognpose,type voksi av en dyne. Skal på ikea i april,da er det forhåpentligvis ikke så mye store regninger. Da kan jeg kjøpe stoff og dyner.

Oii.. Så søtt! =) Jeg er veldig glad i å sy selv, men den siste tiden har det blitt mest strikking.. (Sannsynligvis i mangel på stoff jeg liker =P ) En sy/strikke/hekle tråd hadde vært noe.. et sted man kan samle og dele inspirasjon =)

Tusen takk :) er kjempe gøy og sitte med maskina å lage nye ting :) første gang jeg laget sengetøy så ble veldig fornøyd :) men så var det veldig lett og da :)

Kjempefint!!! :) Der fikk jeg litt inspirasjon og. Jeg liker å sy, er ikke så god på det, men jeg har da en symaskin og masse, masse stoff :)

Så fint det var! :) jeg har og lyst å lære meg og sy.

Back
Topp