dyne på Ikea?

knertnr2påvei

Glad i forumet
Skal på Ikea idag, og tenkte å kjøpe dyne til senga til babyen... for man bruker det ikkesant? Ikke bare sånn sovepose for eksempel? Men ser at de dynene jeg fant på nettsiden er ganske store (større enn sprinkelsenga) og står at de passer til barn fra 12 mnd.. så de er ikke brukanes til en nyfødt da eller?
Og forresten, pute det er ikke vanlig eller? ser at det følger med putetrekk på sengesettene nemlig..

håper på svar, skal kjøre om en halvtime [8D]

jeg ville ikke kjøpt dyne på ikea...
de har "egne" mål på dyner har jeg sett, slik at vanlige trekk fra feks Kid ikke passer..
da må du kjøpe trekk fra Ikea...

men det er nå meg det da[;)]

Mener de har passende dyner til sprinkelseng også. 99 % sikker[;)]

De er i så fall litt bredere. Jeg bruker ikeatrekk på "vanlig" dyne, det er ikke noe problem.

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Totenspiren

jeg ville ikke kjøpt dyne på ikea...
de har "egne" mål på dyner har jeg sett, slik at vanlige trekk fra feks Kid ikke passer..
da må du kjøpe trekk fra Ikea...

men det er nå meg det da[;)]

det er bullshit....Ikeadynen passer helt fint i et KID kid trekk. Målene er 100*140, altså standard junior dyne. [;)]

100*140 er den minste dyna de har på Ikea og er litt i det største laget til et spebarn. Da ville jeg ha kjøpt 80*100 på princess eller lignende.

Minste dyna på ikea er 110*125, så det du skriver her er feil! Se her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10157284

Back
Topp