Dyne og pute til dukker

Mitchi

Elsker forumet
Jeg vurderer å begynne å si litt. Derfor skal jeg anskaffe meg symaskin. Det jeg har tenkt å sy først er dyne- og putetrekk til dukkene til snuppa. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i "innmaten", altså selve putene og dynene til dukker slik at jeg kan skifte sengtøy, istedenfor å måtte ha det samme sengtøyet hele tiden??

du kan jo lage dyne først, med hvitt stoff + sånn vatt. også sy den som en dyne, og deretter sy dynetrekk[:)]

ORIGINAL: DenicaD

du kan jo lage dyne først, med hvitt stoff + sånn vatt. også sy den som en dyne, og deretter sy dynetrekk[:)]

Ja, var inne på den tanken. Men var litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre det. Men takk for tips! Har bestilt symaskin idag, så nå er jeg helt i hundre! Må først lære meg å sy, da... [8D]

I dynen, puten og madrassen jeg har sydd til vesla, så har jeg brukt platevatt. Selges der de ellers selger stoffer.

Jenta mi har dyne og pute til dukken som er kjøpt på extra leker på forus. Det har et rødrutet stoff.
Hvilken symaskin har du bestilt? Jeg tenkte faktisk å kjøpe symaskin i morgen:) Gleder meg:)

ORIGINAL: prinsesse08

Jenta mi har dyne og pute til dukken som er kjøpt på extra leker på forus. Det har et rødrutet stoff.
Hvilken symaskin har du bestilt? Jeg tenkte faktisk å kjøpe symaskin i morgen:) Gleder meg:)

Jeg har bestilt en enkel, rimelig og brukevennlig maskin. Siden jeg ikke har noen spesielle sykunnskaper på forhånd. Så da falt det på Husqvarna Viking E20. www.cethodesigns.no har den på tilbud nå til 1100,-. Koster normalt 1895,-.

Kjøp en av de billigste dynene på ikea. De har vel fra 19kr. Så klipper du den opp og syr etter kantene. Så legger du den dobbelt til pute![;)]
Rimelig, kjapt og enkelt!![:D]

ORIGINAL: Mitchi

Jeg har bestilt en enkel, rimelig og brukevennlig maskin. Siden jeg ikke har noen spesielle sykunnskaper på forhånd. Så da falt det på Husqvarna Viking E20. www.cethodesigns.no har den på tilbud nå til 1100,-. Koster normalt 1895,-.

hvor på nettsiden finner jeg egentlig den? er det bare jeg som absolutt ikke ser det? hehe[:-][:D] ble også litt fristet!

ORIGINAL: kamskjell

ORIGINAL: Mitchi

hvor på nettsiden finner jeg egentlig den? er det bare jeg som absolutt ikke ser det? hehe[:-][:D] ble også litt fristet!

Jeg fant den heller ikke. Jeg sendte bare mail til hun som driver butikken, fikk veldig kjapt svar. [:)]

Back
Topp