Dyne i vogn og seng

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Har dere to dyner, én til vogn og én til seng?
Har en dyne fra før, men den er tykk. Kjøpte en tynn sommerdyne nå, men lurer på om jeg trenger en egen i vogna...? Eller om jeg skal bruke vårposen/teppe. Hva gjør dere? Jeg er så grønn på sommerbabyer :hilarious:
 
Kjøpt en egen dyne til vogna og har ellers hjemmestrikket teppe eller vanlig helseteppe om det blir for varmt med dyne :smug: For kun investert i voksi vinterpose til vesla og den er for varm nå :hilarious:
 
Vi har 2 små dyner og en junior, har lyst på pose til vinteren da

Men må ha de minste til vogn og vugge/bedside, elles blir det veldig mye greier oppi? Vi har pose til både vinter og vår/høst, men foretrekker egentlig dyne på sommeren :angelic: bare usikker på om jeg skal kjøpe to sommerdyner :p
 
Men må ha de minste til vogn og vugge/bedside, elles blir det veldig mye greier oppi? Vi har pose til både vinter og vår/høst, men foretrekker egentlig dyne på sommeren :angelic: bare usikker på om jeg skal kjøpe to sommerdyner :p
Nei, tror det holder med én det er så kort tid
 
Jeg tenker det er helt fint! :) Vi har bare lagt sommerdyna i senga og helårsdyne i vogna for nå,og så bytter vi ved/om det er behov tenker jeg! Eller bruker teppe. Uten at jeg har noe spesielt erfaring på det, tenker jeg at det burde holde i massevis :rolleyes:
 
Jeg tenker det er helt fint! :) Vi har bare lagt sommerdyna i senga og helårsdyne i vogna for nå,og så bytter vi ved/om det er behov tenker jeg! Eller bruker teppe. Uten at jeg har noe spesielt erfaring på det, tenker jeg at det burde holde i massevis :rolleyes:

Ja og det gjør det helt sikkert også :) er bare hue mitt som er livredd for å ikke ha nok/bra nok :angelic::hilarious:
 
Vi har sommerdundyne til vogn (65*80) som vi bruker i senga også nå den første tiden. Også har vi helårs dundyne til seng (80*100) som vi tar i bruk når vi føler det er på tide
 
Vi har sommerdundyne til vogn (65*80) som vi bruker i senga også nå den første tiden. Også har vi helårs dundyne til seng (80*100) som vi tar i bruk når vi føler det er på tide

Vi har også helårsdyne i 80x100 men den er altfor stor i vogn og bedside :p
 
Vi har ei dyne i dei ulike størrelsane.
Har i tillegg sovepose utan armer og x antall tepper.
Men med dei to eldste hadde eg dyne, og eg må innrømme at det var praktisk.
Men snart kan vi bruke vognposen (er jo ikkje lenge til haust og vinter), så kjøper ikkje ei dyne til
 
Vi har to, en i vogn og en i seng/sofa. Brukte bare dyne og pledd til langt uti november sist, foretrekker det i bagdelen :happy:
 
Jeg har ikke barn enda, så ingen erfaring. Men jeg kjøpte to små dyner, en til å ha i vogna og en i senga. Har i ettertid kjøpt/fått med en tynn sommerpose av en venninne (i en klespakke), så nå er jeg litt usikker på hva vi gjør...
 
Har dyne til vogn å seng, så bytter vi heller til pledd om det skulle bli varmt :) Kjøper nok pose utover høsten ;)
 
Vi har to, en i vogn og en i seng/sofa. Brukte bare dyne og pledd til langt uti november sist, foretrekker det i bagdelen :happy:

Men to sommerdyner? Eller helårs? Vi har en helårs (litt tykk) fra før og nå en sommerdyne. Men helårsdyna er for varm nå. Men mulig det holder med teppe på de varmeste dagene evt. Ellers har vi jo tynn pose også, men har ikke brukt den på baby før :p
 
To sommerdyner? Eller helårs? Er der jeg står fast :p

Kjøpte helårs, vi kan regulere temperaturen veldig godt inne hos oss, og tenker at om det blir sånn midt i mellom vær ute så kler jeg på et lag ull og evt et tykkere teppe :p kan være jeg blir å angre, men er slik vi har gjort det:)
 
Back
Topp