Dyne fra IKEA ?

TinaCelineeey

Forumet er livet
noen som har erfaring med barnedynene til IKEA?

jeg kjøpte meg selv en ganske billig dundyne(ish) fra ikea, men jeg våkner ofte på natten og er iiskald,og samtidig litt klam.. virker som om kroppen ikke klarer å regulere varmen så godt, og dyna hjelper vartfall ikke til.
Om sommern blir jeg også fryktelig klam..

Tenkte jeg sku ta mye av innkjøpet til lille på ikea etterhvert, da det er billigere enn f.eks princess og kid, men vet ikke om jeg tørr å kjøpe dyne der om barne dynene er som min

De har stadig tilbud på barnedyner både på KID, princess og Barnas hus. Jeg kjøpte dundyne med 40 % rabatt, da ble den vel nesten billigere enn ikea sin tror jeg. Ingen erfaring med sengetøy eller dyner fra ikea selv, da de ikke har "vanlige" mål.

Vi har dyne fra ikea til jenta vår, men ikke dun. Dundyna er kjøpt på princess. Jeg synes ikea dynene er tynnere og kaldere enn vanlige. Har ikea dyner til oss i campingvogna men bruker pledd over hvis vi er på tur på høsten.

Vi tenkte på IKEA dyne men siden den ikke har standard mål så valgte vi å heller kjøpe fiber dyne på Princess.

Ville valgt Princess eller kid ja.

Tungvindt å måtte kjøpe alt sengetøyet på ikea... Og jeg synes de kjennes kaldere ut.

Vi er fornøyd med barnedynen fra IKEA. Den er ikke dun, men han fryser ikke. I starten var den litt stor, men det gikk fint. Vi har to sett med dynetrekk, og litt flere laken.

Back
Topp