Dyne eller vognpose?

Har kjøpt voksipose men lurer på om jeg skal ha noe under den. Saueskinn eller noe. Blir ikke kun dyne litt kaldt på vinteren? Hmm Får se hva de andre sier [emoji5][emoji848]

Kjøpte en vår voksipose.
Skal ha saueskinn under den tenkte jeg.
Og så kjøper jeg en varmere pose om det blir en kald vinter.
Har vært samme temperatur her nå som i januar.... :shifty:

Kjøpt Voksi City [emoji4] Hvis jeg skal på senteret er det bare å dra ned glidelåsen og slenge et tynt teppe over.

Jeg har ikke kjøpt enda, men skal ha en tykk vognpose av noe slag :)

Har voksi city og saueskinn etter førstemann, så blir å bruke det på nytt [emoji4]

Vi har voksi urban etter storebror også har jeg kjøpt en dyne også :)

Den har jeg også. Den virkelig veldig god, kjøpte den brukt så jeg skal sende den på rens. Men regner du er fornøyd med den siden du bruker den igjen:) ?
Jeg var kjempe fornøyd den gangen ihvertfall. Ser det er folk som klager over at glidelåsen er på siden av posen, men jeg har aldri sett på det som ett problem :D

Har voksi city :) også kommer jeg til å ha lammeskinn i bunnen.

Lammeskinn i bunn :)
Så har vi både vinterpose og vårpose vi kan bruke alt etter om vi er ute eller inne :)

Jeg var kjempe fornøyd den gangen ihvertfall. Ser det er folk som klager over at glidelåsen er på siden av posen, men jeg har aldri sett på det som ett problem :D

Kan på en måte skjønne det litt for når du åpner den ene siden har man ikke plass til delen som bare slenger. Men det er vel ikke det største problemet.

Hadde vognposedilla med storebror, så har sommer og vinterpose fra risarosa, vinterpose fra enfant og vinterpose fra easygrow :p så det blir nok vognpose her :)

Pose og evt teppe. Det funket fint med førstemann. Saueskinn i bagen ble for varmt og for trangt for oss sist, så vi brukte det heller hjemme.

Dyne til å begynne meg tenker jeg.. så pose når det blir kaldere

Har voksi urban fra sist! Utrolig fornøyd med den. Fikk høstbarn sist også og synes dyne blir alt for kaldt om vinteren! :)

Har voksi City pose som jeg tenker vi kommer til å bruke. Men vi kommer nok også til å bruke litt dyne på de ikke fult så kalde dagene [emoji4]

Glemte av en saueskinnspose + vår/sommer/høstpose fra easygrow :p det blir 6 vognposer det. Herlighet :o

Back
Topp