Dyne eller pose i vogna ?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hva skal dere ha ? Og om dere skal bruke dyne, har dere kun laken som underlag eller saueskinn også ? Veldig usikker på hva vi skal bruke.. Jeg var jo så heldig og vant meg voksipose her, men den er jo for varm om det har blitt vår i april, så jeg aner ikke hva vi skal bruke da, og til sommeren

Lammeskinn og dundyne her også :)
Pose til høsten/vinteren.

Last edited:
Det er det vi heller mot vi også :) Men hvordan er lammeskinnet om det blir varmt ? Vil jo ikke koke ungen, hihi, ser for meg at lammeskinn fort kan bli varmt, men laken for kaldt :rolleyes: Tror jeg spekulerer for mye :oops:

Her blir det nok lammeskinn og dyne til å begynne med siden det er vår når han kommer... Om det blir kalt i været kommer vi også til å bruke lammeskinnspose ved eventuelt behov.,, tror ikke vi investerer i noen dunpose til å begynne med... Håper lammeskinnsposer kan brukes når høsten kommer også :)

Ulla skal jo regulere varme visstnok så i utgangspunktet skal det kanskje ikke være noe problem å bruke skinn på sommeren også, men tror jeg vil se an temperaturen litt... Sommeren som gikk nå har jo vært iskald her, forrige år var sommeren nesten uutholdelig varm så man vet jo aldri :)

har kjøpt dyne, fikk i mars sist og det ble fort varmt til lillegull litt utover. Men til høsten skal det skikkelig varm pose til!

Vi har fått en lammeskinn-pose som vi tenker å bruke :) fikk med en voksi urban pose når vi kjøpte vogna (tilbud) som skal brukes til høsten/vinteren :)

Blir skinn og dyne her. Evt teppe om det er for varmt på sommeren. Og vogn pose til vinteren :) har ei stor lammeskinspose. Den er for stor til ein nyfødt. Men passer nokk greit i haust :)

Her er det ikke vår i april, så blir voksipose til i mai engang tror jeg. Når vi går over til dyne har vi lammeskinn under, dropper kun skinnet på de varmeste sommerdagene...og de har vi ikke så mange av her nord. :P

Her har jeg risarosa-dunpose. Blir nok dyne når sommeren kommer :)

Lammeskinn og dyne har vi kjøpt:) fått voksipose som skal brukes til høsten:)

Har arva en voksipose som skal brukes til vinteren men fram til da blir det lammeskinn, gulpeklut og dyne/teppe

Har kjøpt stokke dunpose men den blir nok ikke brukt før på senhøsten. God erfaring med lammeskinn og dyne :) Så blir vel det den første tida.. og så ser vi bare an når det er på det varmeste til sommeren. Ja hvis det blir varmt da :p

Hva skal dere ha ? Og om dere skal bruke dyne, har dere kun laken som underlag eller saueskinn også ? Veldig usikker på hva vi skal bruke.. Jeg var jo så heldig og vant meg voksipose her, men den er jo for varm om det har blitt vår i april, så jeg aner ikke hva vi skal bruke da, og til sommeren

Jeg har termin 26mars, og tenker at det nærmer seg vår. så jeg går for saueskinn i bunn og dyne. så tar eg innkjøp av vogn pose når høsten kommer.

Back
Topp