Dykking? Eller annen risikosport?

Ugla

Gift med forumet
Vet vi er flere dykkere her..

Hva tenker dere, når er dere klar for å gå i vannet?
Kommer dere til å dykke mer konservativt?

Kjenner at jeg nok vil vente til det er godt og varmt i vannet (litt redd for den brystbetennelsen)
Og tror nok ikke jeg kommer til å å dykke så mye ned mot 40 mer..
Så har vi snakket litt, vi dykker nemlig begge to, om vi kanskje skal la være å dykke sammen.. Men det er4 jo litt av morroa og, og gjøre noe sammen liksom..

Andre som driver såkalt risikosport?

Dykker ikke eller driver med annen risikosport...MEN velkommen til mammalivet[;)] Verdens mest bekymrende jobb[;)]

Hehe..du kan så si.. :)
Dettte funderte vi på endel før vi startet opp med babyprosjektet vårt også.

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Hehe..du kan så si.. :)
Dettte funderte vi på endel før vi startet opp med babyprosjektet vårt også.

skjønner veldig godt tankegangen altså[:)]

Dykker ikke jeg assa[:)] men har en samboer som dykker og har dykket veldig mye. Og han fortalte at etter at kameratene hans fikk barn, så er det flere av de som har gitt seg med dykkingen.
De bruker å ta sånn kamerat tur, å sist var de i saltstrømmen i Bodø å da var det en av kameratene hans som fikk noia. Å han fortalte en stund etterpå det var pga barna, han tenkte for mye og på konsekvensene som kunne ha oppstått.

Skulle nesten ønske sambo ble sånn også, liker overhode ikke den hobbyen... Spesiellt ikke når det er snakk om 40 meters dyp.
Han har vært dykker i millitæret å dykket masse alene også, så han er en kald fisk om jeg kan kalle han det....[8D] [&:]

Jeg skal hvertfall aldriii dykke!!! [8D] så den hobbyen kan dere ha for dere selv.... He He...

Kan jo hende dere ser annerledes på dykkingen nå etter dere har fått barn, sambos erfaring er hvertfall at mange har gitt seg eller redusert til det minimale etter de har fått barn [:)]

ja, jeg er mamma hihi :P Nei da!

Har alltid hatt lyst og ta dykke kurs, men ble aldri til det! Har også veldig lyst og hoppe falskjerm! Men blir nok ikke noe til det enda heller :P Har akvarium da! hender jeg "dykker" oppi der innimellom :P

Back
Topp