DVD-spiller til bil

Mittførste

Glad i forumet
Hei, lenge siden jeg har vært her inne nå og morsomt å se at dere fortsatt er her!
Vi har det veldig bra hele familien, og jeg må si at alderen Daniel er i nå (18 mndr) er fantastisk morsom! Lille luringen finner på alt mulig rart av sprell, gjør ting han ikke har lov til, gjør ting han har lov til, leker seg, koser og skravler ;)
MEN, det var en ting jeg trengte hjelp til ja...:

Jeg lurer på om noen andre har DVD spiller til bilen og i tilfelle hvilke er trygge ift feste i bilen? Skjønner at det er aller tryggest og la det være, men med familie i Stavanger, Oslo, Fauske og Tongeren (Belgia) så blir det litt lange bilturer og flyturer, så nå har vi bestemt oss for å kjøpe en sånn før sommeren.
Har søkt litt på nettet, men syns testene jeg finner er gamle...(nyeste 2009), så jeg lurer på om noen her har noen tips?

Håper alle har det bra!!!

Klem :)

Hva er budsjettet ditt da? [:)]
Vi har nylig kjøpt denne som vi brukte opp og ned til fjellet for noen uker siden. Den fungerte veldig fint:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326177

Det finnes selvsagt mer avanserte ting, men det spørs jo hva man er ute etter.
Vi ville bare ha noe som var bra nok og enkelt nå også kan vi heller kjøpe noe enda bedre senere når han er eldre. [:)]

ORIGINAL: Mittførste

Hei, lenge siden jeg har vært her inne nå og morsomt å se at dere fortsatt er her!
Vi har det veldig bra hele familien, og jeg må si at alderen Daniel er i nå (18 mndr) er fantastisk morsom! Lille luringen finner på alt mulig rart av sprell, gjør ting han ikke har lov til, gjør ting han har lov til, leker seg, koser og skravler ;)
MEN, det var en ting jeg trengte hjelp til ja...:

Jeg lurer på om noen andre har DVD spiller til bilen og i tilfelle hvilke er trygge ift feste i bilen? Skjønner at det er aller tryggest og la det være, men med familie i Stavanger, Oslo, Fauske og Tongeren (Belgia) så blir det litt lange bilturer og flyturer, så nå har vi bestemt oss for å kjøpe en sånn før sommeren.
Har søkt litt på nettet, men syns testene jeg finner er gamle...(nyeste 2009), så jeg lurer på om noen her har noen tips?

Håper alle har det bra!!!

Klem :)

Hei snuppa[:D]
Phillips ble vel en testvinner i fjor. Men de aller fleste skal være gode å feste. Daniel vil kose seg det ja. Det gjør Mathea i allefall og er litt enklere å ha med og gjøre når vi e på tur[:D]

Takk for tips! :-D

Back
Topp