Dvd-spiller i bil - bakovervendt

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Mener jeg leste i en tråd her i vår om dvd-spiller til bil som var trygg å bruke bakovervendt, noen som husker hvilken?

Var på elkjøp og så i går, der hadde de noen fra nextbase som hadde et click and go system. Var ikke slike som ble festet med borrelås. Det var et stativ som skus fast i hodestøtten også klikkes skjermen på. Noen som vet hvordan dette er i en evt kollisjon? Skjermene kjentes ikke veldig tunge ut i forhold til de vi har nå fra nextbase (gamle med borrelås).

Selv om gjenstander er lette blir de tunge dersom du krasjer så vær sikker de er festet godt:)

Selv om gjenstander er lette blir de tunge dersom du krasjer så vær sikker de er festet godt:)
Ja, det er jeg klar over ;) derfor jeg lurer på om disse fra nextbase er festet godt nok.

Noen andre som har erfaringer?

Vi har en fra philips, og den sitter som støpt!:)

Europris til 699kr for to stk fungerer supert her. Snur bare nakkestøttenr bakover for å feste dem. Sitter godt

Gutten min har Nextbase, men sitter jo ikke bakovervendt da han er ni år. Da jeg kjøpte den, var den en av meget få som gjorde det godt i test nettopp med tanke på festeanordningen. Den klikkes på plass i festet og på en skinne (selve festet sitter med borrelåser, men disse er svært kraftige). Har vært veldig fornøyd!

Vet ikke om det finnes flere varianter fra Nextbase forresten. Den gutten min har var definitivt den dyreste av de bærbare DVD-spillerne (har én skjerm, altså ikke twinmodell).

Back
Topp