Dvale modus

Hilde89

Forelsket i forumet
Jeg er så trøtt og sliten om dagene. Er det vanlig så seint uti svangerskapet? Var helt kake i begynnelsen, men det gikk jo over, sååå er jeg på den stimen igjen? :O noen andre som har det slik?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

åjada, er grusomt trøtt og sliten for tiden.. føler jeg går på autopilot og jeg orker ikke å gjøre noenting :(

Tungvindt det der altså.. men greit å se at det er flere, så jeg ikke er helt alene om zombi tilværelse!

Skal ikkje så mykje til før eg blir sliten for tida :) nok å ta ut av oppvaskmaskina, då treng eg ein kvil etterpå ;) men er nok ganske normalt, begynner å bli stor og tung ;)

Har hatt det veldig sånn, er nå litt mer energi i meg :) Har nok fått litt redebyggekick, tror jeg, for har vasket og ryddet flere dager nå ;) Sover også mindre enn før (våkner for å gå på do, uten å klare å sovne igjen - en helt ny tilstand for meg, alltid sovnet superlett!! Men sover nok nok likevel, for klarer jo hele dagen uten å bli mer sliten enn normalt, altså som gravidnormalt, da :P)

ja er totalt utslitt og energiløs og har vært det en god stund nå... er nok normalt, baby tar mye energi på å vokse og forberede seg på å komme ut :-)

Har generelt veldig lite energi og et stort behov for søvn (men får ikke sove). Husker jeg var slik på slutten sist også. Bodde på sofaen! :P

Se det, mange som har det sånn ja! Synd i sånne:p hehe. Er jo heldigvis ikke så lenge igjen for oss:) så da får vi vel bare plante oss i sofaen og vente med god samvittighet;)

Har det slik annenhver dag omtrent :P Full rulle og nesting og baking og turbo ene dagen, ikke-fungerende zombie den neste ;)

Trøtt, sliten og lei og slik går no dagan... har veldig vondt ta å sitte å se på alt jeg egentlig skulle ha gjort som jeg ikke har ork til å gjøre :/

Har det slik annenhver dag omtrent :P Full rulle og nesting og baking og turbo ene dagen, ikke-fungerende zombie den neste ;)

Ja, jeg har det akkurat sånn jeg også! Turbo-dager med mye energi, og så kjempesliten neste dag. Så tar en dag av gangen :)

Kjemperart det med å sove på natten også, har frem til nå sovnet kjempelett etter tisse-turene, men nå kan jeg ligge våken lenge etterpå. Jeg har ikke vondt eller plager, så det er ingen grunn til at jeg ikke skal sovne. Virker som om kroppen forbereder seg til sånne små-perioder med soving med våking innimellom. Skjønte nesten ikke hva jeg skulle med tre ukers permisjon før fødsel, men de som lagde reglene visste hva de gjorde :)

Jeg kunne sovet hele dagen om jeg hadde mulighet, så er blitt veldig trøtt igjen :)

Er velsig trøtt dagen rundt. Sover igjen etter at jeg hae spist frokost:/ etter ar permisjon startet står jeg opp 11-1130 tiden spiser og så er der på sofaen igjen. Nå har jeg veldig bekkenløsning og veldig lav hb så jg orker ingenting.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjempe trøtt og orker ingenting fortiden nesten, godt det er flere ;)

Føler meg nesten like trøtt som den første tida av sv.skapet., ;) så her skjer det ikke så mye om dagene for og si det sånn :p

Back
Topp