Dutterina prøver på nummer to❤️

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Endelig klarte jeg å overbevise mannen om at vi skulle prøve å få to litt tette, N ble jo født i mars 18, så jeg har kjent godt på verpesjuken siden mars 19, og endelig har mannen sagt vi kan begynne å prøve i august!

Utål.odig som jeg er, teller jeg ned dager til neste syklus starter (som er 19 dager til) og ca når EL er i august som etter temping og Flo appen vises å være ca 10.august!

Tips til hva jeg kan gjør for å få spiren til å sitte?
Ønsker at det skal gå megafort, men må nok smøre meg med tålmodighet uansett fordi det er ikke gitt at det skal klaffe på pp1!

Vi klarte det på pp2 forrige gang, så troooor jo ikke det skal bli så mye lenger, men tør ikke å håpe

Har lest at solvipect er lurt å bruke for å øke slimmengden før EL. Andre tips?

Også er jeg så utålmodig, tips til hva jeg kan gjør de neste 19 dagene? Eller egentlig ca 25 dagene? Skal ikke på ferie så tiden går utrolig sakte, er og uten jobb, så går hjemme med lille N, og hun er jo fantastisk, men blir mye dødtid til tenking ☀️
 
Nå e det siste eggløsning før prøvingen faktisk starter! Jeg er så utålmodig nå og bare venter og venter... skulle ønske det gikk an å spole fremover!

Men uansett tar jeg til meg alle signaler kroppen gir ut, og sjekker hvordan humøret er i forhold til utflod og El og slikt. Selvom jeg skal begynne rett på med El tester så blir det jo kjekt å se hvordan kroppen fungerer under de forskjellige fasene i syklusen! Så det er jo litt kjekt da!

Foreløpig har tempen min sunket de siste to dagene, og jeg har klissete utflod (sorry tmi) i tillegg er jeg veldig trøtt akkurat idag, men det kan jo være solen og!

Jeg gleder meg veldig til vi legger inn aksjer neste mnd! Føler denne El blir bortkastet, men samtidig så klarte eg å overbevise mannen om å begynne prøving i august og ikke oktober som har egentlig tenkte blir kanskje litt masete å prøve meg på enda en mnd tidligere
 
Her ga jeg mannen dobbel dose med sink den pp det klaffet. Så det kan være verdt å prøve? Ellers brukte vi monitor, noe jeg virkelig anbefaler hvis man må prøve en stund. Slik sædvennlig glidekrem kan også være verdt å teste ut? Masse lykke til, måtte spiren klaffe fort i høst ❤️
 
Her ga jeg mannen dobbel dose med sink den pp det klaffet. Så det kan være verdt å prøve? Ellers brukte vi monitor, noe jeg virkelig anbefaler hvis man må prøve en stund. Slik sædvennlig glidekrem kan også være verdt å teste ut? Masse lykke til, måtte spiren klaffe fort i høst ❤️
Takk for svar! Skal snike litt sink til han
 
Så artig at dere straks er i gang med prøving på nr 2 :D Blir spennende å følge med videre!
 
Nå er jeg snart klar for for håpe tålig is siste tr før prøving! Og jeg gleder meg som en unge, selvom det blir travelt er det trolig kjekt å tenke på at N kanskje får en lillebror eller lillesøster om forhåpentligvis ikke så alt for lenge

I går og i dag hygget jeg og mannen min oss uten gummi, utrolig gira for tiden.. Men noe som ikke har skjedd før er at eg begynte å blø i går og idag etter kosen, og forstår ikke helt h a dette kommer av..?

Skal jo ikke ha mensen før om 8-9 dager så er vel for tidlig med mensen allerede nå.. Meeen kan det tenkes at tempingen har tatt feil og EL foregår nå?

Har andre opplevd å blø (brunt) etter sex?
 
Det kan jo være skjøre slimhinner eller at mensen kommer litt før ?:happy:
 
Say what, hvis ting ikke er feil nå så er eg på CD1 og PP1 på baby nummer to! iiik! El er spådd til 5.august og ikm rundt 19. Iiiik!!❤️❤️
 
Mulig jeg har tatt feil allikevel, og at jeg bare har en blødning, veldig sært for jeg pleier ikke å spotte noe før mensen starter..
 
Ok, nå kan det virke som ting er litt mer ok, har logget inn alle data på FFriend og den sier at jeg i dag er 6dpo og det kan stemme siden jeg ikke blør, men spotter! Veldig sært!
 
Skal oppdatere mer i kveld angående de siste dagene og hvorfor syklusen min har blitt litt lengre enn forventet
 
ENDELIG er eg faktisk på CD1 i PP1 og klar! Shot som jeg gleder meg! Har faktisk spottet i noen dager, noe som ikke egentlig er helt vanlig til å være meg, men nå er TR igang og jeg er klar! Gleder meg som en u GE til å bruke EL testene og legge inn aksjer med engang den blinker! Også håper jeg det klaffer raskt ❤️
 
Lykke til!
 
Lykke til
 
Back
Topp