Dustestoffskifte!!

monicabebe

Forumet er livet
Jeg er litt sur på stoffskiftet mitt om dagen. For jeg nå har jeg jo stått ganske så stille på vekta lenge på tross av trening og strengt matregime. Og så har jeg vært så TRØTT. Fikk bange anelser og testet stoffskiftet igjen. Og det har gått helt feil vei. AAAARRRRRRRRG[:@][:@][:@][:@]

Så da måtte jeg øke litt på medisinene...og de tar det såååå forsiktig, og det går så sakte framover at jeg blir sprø!!

Jaja, bare en liten klagetråd fra meg her.....måtte bare få det ut

kjempefrustrerende - men så er det samtidig bra at de endrer det sakte, for om man endrer medisineringen for fort kan man oppleve ganske mye ubehag, som hjertebank, svimmelhet, etc.

Håper det snart stabiliserer seg - jeg rakk å ha en normal blodprøve før jeg ble gravid jeg, og da gikk det jo helt over stokk og stein, men nå tror vi at vi har funnet riktig dose, og jeg tar fast 125 ug pr dag

Ja, greit at de tar det forsiktitg, men jeg har først nå fått lov til å ta 50 mikrogram per dag. Og det er ikke akkurat mye. Og så tenker jeg at de gjerne kunne øke på litt mer, og så kan jeg være veldig obs på symptomer mens jeg prøver. Men, men, har en veeeeldig forsiktig lege da.

Tåmodighet er noe dirtt, kjenner jeg[;)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Æsj, så kjedelig.. Men nå vet du ihvertfall hvorfor vekta har stått stille på tross av at du har vært knallflink, og hvorfor du er trøtt.. Det er greit å ha et svar også. Så får vi satse på at du snart merker bedring![:)]

ja, jeg ble jo forsåvidt glad for at det var et svar å få. verre hvis alt hadde vært fint på prøvene osv. Men så er jeg så utålmodig, vet du, hehehehe

Blææææ så utrolig frustrerende!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(]
Får håpe det blir en ordning på disse medisinene snart! Men har du alltid hatt problemer med stoffskiftet?

ORIGINAL: Actrine

Får håpe det blir en ordning på disse medisinene snart! Men har du alltid hatt problemer med stoffskiftet?

Nei, det dukket opp i graviditeten og etterpå. Lavt(eller høyt) stoffskifte kan visst utløses av graviditet og fødsel

ORIGINAL: monicabebe

ORIGINAL: Actrine

Nei, det dukket opp i graviditeten og etterpå. Lavt(eller høyt) stoffskifte kan visst utløses av graviditet og fødsel

samme med meg - her var det mitt første svangerskap som utløste det

Hmm... så rart!!! Det høres skikkelig kjipt ut!!![:'(]

Back
Topp