lenemor
Forumet er livet
Som dere vet bestilte jeg meg kjole til dåpen i romjula som jeg fikk bekreftet levering 25. januar på (dåpen er 24 januar). Da vi kom litt uti januar innså jeg at den kanskje ikke ville komme i tide, så jeg bestilte en kjole til som var på lager, og forventet at den skulle leveres med det samme. Det gikk nesten en uke før jeg fikk mail om at den var sendt, og at levering ville ta 4-6 dager. I går hadde det gått fem dager og jeg stakk innom butikken hvor ellos-pakker blir levert - bare for å finne ut at de har avsluttet avtalen med ellos og ikke tar imot pakker der lenger. Inne på ellos søkte jeg på utleveringssteder i volda og fikk ingen treff så jeg sendte mail til kundeservice. Fikk til svar at den pakken jeg venter på er sendt med posten og vil komme i postkassa mi - om to uker!! Dette gjaldt den jeg bestilte i romjula, men da de sjekket fant de at den siste ordren min som var sendt for 5 dager siden også var sendt med posten (med b-post derfor tar det så lang tid, enda de skrev i mailen at forventet leveringstid var 4-6 dager)
Nå var jeg ute i posten, og til min store glede lå det en pakke fra Ellos der - og jeg løper inn for å prøve kjolen... bare for å pakke opp en lårkort tunika som ikke er ammevennlig... altså rimelig langt fra både hva jeg har bestilt og hva jeg kan bruke.... størrelsen var forresten noe helt annet enn jeg hadde bestilt også, så de har virkelig plukket feil
Så da har jeg ingenting å ha på meg i dåpen på søndag [:@]
Nå var jeg ute i posten, og til min store glede lå det en pakke fra Ellos der - og jeg løper inn for å prøve kjolen... bare for å pakke opp en lårkort tunika som ikke er ammevennlig... altså rimelig langt fra både hva jeg har bestilt og hva jeg kan bruke.... størrelsen var forresten noe helt annet enn jeg hadde bestilt også, så de har virkelig plukket feil
Så da har jeg ingenting å ha på meg i dåpen på søndag [:@]