Duste-Ellos!!!

lenemor

Forumet er livet
Som dere vet bestilte jeg meg kjole til dåpen i romjula som jeg fikk bekreftet levering 25. januar på (dåpen er 24 januar). Da vi kom litt uti januar innså jeg at den kanskje ikke ville komme i tide, så jeg bestilte en kjole til som var på lager, og forventet at den skulle leveres med det samme. Det gikk nesten en uke før jeg fikk mail om at den var sendt, og at levering ville ta 4-6 dager. I går hadde det gått fem dager og jeg stakk innom butikken hvor ellos-pakker blir levert - bare for å finne ut at de har avsluttet avtalen med ellos og ikke tar imot pakker der lenger. Inne på ellos søkte jeg på utleveringssteder i volda og fikk ingen treff så jeg sendte mail til kundeservice. Fikk til svar at den pakken jeg venter på er sendt med posten og vil komme i postkassa mi - om to uker!! Dette gjaldt den jeg bestilte i romjula, men da de sjekket fant de at den siste ordren min som var sendt for 5 dager siden også var sendt med posten (med b-post derfor tar det så lang tid, enda de skrev i mailen at forventet leveringstid var 4-6 dager)

Nå var jeg ute i posten, og til min store glede lå det en pakke fra Ellos der - og jeg løper inn for å prøve kjolen... bare for å pakke opp en lårkort tunika som ikke er ammevennlig... altså rimelig langt fra både hva jeg har bestilt og hva jeg kan bruke.... størrelsen var forresten noe helt annet enn jeg hadde bestilt også, så de har virkelig plukket feil

Så da har jeg ingenting å ha på meg i dåpen på søndag [:@]

Å herregud jeg hadde vært sinna [:@]

Skulle gjerne hjulpet deg hvis jeg hadde visst at du kunne brukt min kjole.
Men er jo ikke sikkert den heller hadde rukket opp i tide...

Grrrrrrr, det er jo bare forferdelig!!!!!

Må du på kjolejakt nå da??

åååå nei er det mulig, har sendt deg sms.

tusen takk for omtanken silje og nøste - jeg har nå vært og prøvd ut litt forskjellig i skapet mitt og ser at jeg skal klare å lage et antrekk eller to eller tre - så jeg klarer meg... bare så irriterende når man først bestiller seg klær at det ikke skal komme i tide - jeg hadde lyst på noe nytt. Har sendt en ganske irritert mail til Ellos kan jeg fortelle

Forstår veldig godt at du er forbanna[:@]

Så irriterende!![:@]

Bestilte også varer i september, fikk etter jeg hadde bestilt beskjed om at de ikke kom før i desember...[:@]
Eneste som passa var en genser, så alt annet måtte returneres og få ny størrelse. De var jo selvfølgelig utsolgt for alt, så den ene genseren som opprinnelig kosta 199kr kom til slutt på 353kr ("!!!!!!!!!!!!!!!) med porto og returporto[:@][:'(]
Og den genseren var IKKE no fin etter to dagers bruk, så den kan kun brukes innenfor dørene hjemme.

Åhhh så utrolig irriterende!!!![:'(]

ORIGINAL: Snart2!!

Så irriterende!![:@]

Bestilte også varer i september, fikk etter jeg hadde bestilt beskjed om at de ikke kom før i desember...[:@]
Eneste som passa var en genser, så alt annet måtte returneres og få ny størrelse. De var jo selvfølgelig utsolgt for alt, så den ene genseren som opprinnelig kosta 199kr kom til slutt på 353kr ("!!!!!!!!!!!!!!!) med porto og returporto[:@][:'(]
Og den genseren var IKKE no fin etter to dagers bruk, så den kan kun brukes innenfor dørene hjemme.

Det var utrolig dårlig. Jeg har bestilt i Ellos bare en gang, en kjeledress til Frida som jeg var veldig fornøyd med, men de sender jo ut så mye reklame at det føles jo nesten som å få junk mail på pcen - i posten.

Så kjipt!

Da hadde jeg også blitt utrolig sint!

Det er jo for dårlig - har alltid fått varene rimelig kjapt - men de sender til en butikk som er i nærheten (ikke post-i-butikk). Det som jeg alltid "glemmer" er at bildene på nettet ofte lyver - jeg har nesten ingen plagg jeg er 100% fornøyd med. Bestilte bl.a en vinterkåpe som passet - men trykknappene som skal holde den igjen går opp hele tiden (og nå er det for seint å reklamere[:@]).

Jeg prøvde nettopp å komme innpå - hadde glemt passordet - men hverken e-mailen (som de har sendt til mange ganger før) ble godtatt eller medlemsnr, slik at jeg "dessverre" er passordløs....Fra og med nå av skal jeg shoppe i butikkene når det er prøvd på før jeg betaler!

Du finner sikkert noe som du kan bruke - alt kler den smukke vet du[;)][:)]

De har sendt til en butikk her også - en blomsterbutikk, ikke en post i butikk altså... men det ble bare mye ekstraarbeid for dem så de sa opp avtalen med Ellos, og det ser ut til at de ikke har fått noen andre å samarbeide med. Vet at Sparkjøp leverer til ene matbutikken her (heller ikke post i butikk)

Back
Topp