Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tenker jeg, det er visst ganske vanlig i mange land. Her er det mer som en kuriositet.Hadde det i gamle leiligheten, nå bruker vi kun en stor flaske med vann.
Bruker alltid vann når jeg har vært på do.
Er nå i Egypt, og her har de en stråle. Så herlig
Rart vi ikke har det i Norge, der vi er så opptatt av hygiene ...?
Det gjør jeg ogsåBruker våtservietter ved behov jeg.![]()
Det gjør jeg også![]()
Hvis spyleren fungerer som den skal, så er strålen hard. Ikke sånn at det er vondt, men alt forsvinner haha!Her og.
Og føler ikke d blir helt rent når man spyler. Må jo tørke d vekk ordentlig.
Må henge meg på denHer og.
Og føler ikke d blir helt rent når man spyler. Må jo tørke d vekk ordentlig.
Jeg også!Bruker våtservietter ved behov jeg.![]()
Fysj da vet ikke de hvordan det brukes altså! Aldri opplevd det, og hadde garantert ikke satt meg ned på et slikt toalett heller! :-oMen spruter d ikke da? Kommer d ikke "skitvann" overalt? I Dubai var doringene og gulvene våte pga de bruker hånddusj på doene. For meg opplevdes d ikke så hygienisk.
Sånne doer med innebygd dusj oppleves som mer hygienisk, men jeg må nok prøve d før jeg tror d er et bedre alternativ.
Enig!Fysj da vet ikke de hvordan det brukes altså! Aldri opplevd det, og hadde garantert ikke satt meg ned på et slikt toalett heller! :-o
Vi har det hjemme, koblet opp mot vasken.
Drømmer om toalett som spyler og tørker, men får drømme litt lengre![]()
Æsj! Det må de da lære! Og de må jo da ta alt av eller få klærne sine våte pga det! Fysj!Enig!
Men noen søler noe veldig! Starter slangen før den er i do![]()
Fysj da vet ikke de hvordan det brukes altså! Aldri opplevd det, og hadde garantert ikke satt meg ned på et slikt toalett heller! :-o
Vi har det hjemme, koblet opp mot vasken.
Drømmer om toalett som spyler og tørker, men får drømme litt lengre![]()
Det er rent vann som kommer da.Jeg må si jeg er skeptisk til å bruke dovann i rumpa mi... Ha ha ha ha!