Dusjtoalett

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har det?

Har hørt reklame på radioen de siste dagene for dette, og det er jo egentlig et poeng... Toalettpapir gjør det ikke akkurat rent... :rolleyes:

Hadde det i gamle leiligheten, nå bruker vi kun en stor flaske med vann.
Bruker alltid vann når jeg har vært på do.

Er nå i Egypt, og her har de en stråle. Så herlig :)
Rart vi ikke har det i Norge, der vi er så opptatt av hygiene ...?

Hadde det i gamle leiligheten, nå bruker vi kun en stor flaske med vann.
Bruker alltid vann når jeg har vært på do.

Er nå i Egypt, og her har de en stråle. Så herlig :)
Rart vi ikke har det i Norge, der vi er så opptatt av hygiene ...?
Samme tenker jeg, det er visst ganske vanlig i mange land. Her er det mer som en kuriositet.

Har ikke nei, men syns det var genialt med de minidusjene de hadde på barsel. Hadde vært kjekt å spyle litt spesielt når man har mensen:)
Å ha et toalett som spyler er jeg litt usikker på, men nå vet jeg ikke helt hvordan de fungerer da...

Men spruter d ikke da? Kommer d ikke "skitvann" overalt? I Dubai var doringene og gulvene våte pga de bruker hånddusj på doene. For meg opplevdes d ikke så hygienisk.

Sånne doer med innebygd dusj oppleves som mer hygienisk, men jeg må nok prøve d før jeg tror d er et bedre alternativ.

Jeg tørker først skikkelig så ingenting kommer på papiret så går jeg i dusjen og spyler :P Noen ganger sier jeg til kjæresten du tar meg en deilg varm dusj jeg! Så går jeg på do, og så nyter jeg 20 min i dusjen og vasker bort stress fra en mammas hverdag! :D

Men spruter d ikke da? Kommer d ikke "skitvann" overalt? I Dubai var doringene og gulvene våte pga de bruker hånddusj på doene. For meg opplevdes d ikke så hygienisk.

Sånne doer med innebygd dusj oppleves som mer hygienisk, men jeg må nok prøve d før jeg tror d er et bedre alternativ.
Fysj da vet ikke de hvordan det brukes altså! Aldri opplevd det, og hadde garantert ikke satt meg ned på et slikt toalett heller! :-o
Vi har det hjemme, koblet opp mot vasken.
Drømmer om toalett som spyler og tørker, men får drømme litt lengre :-P

Kunne godt tenkt meg en sånn do mange med MS har :) som spyler og tørker etterpå. Men måtte tørket meg først også for hadde ikke følt meg ordentlig rein :p

Jeg må si jeg er skeptisk til å bruke dovann i rumpa mi... Ha ha ha ha!

Fysj da vet ikke de hvordan det brukes altså! Aldri opplevd det, og hadde garantert ikke satt meg ned på et slikt toalett heller! :-o
Enig!
Men noen søler noe veldig! Starter slangen før den er i do :(

Hvordan gjør du d når du søyler da? Og tørker?

Back
Topp