dusjkabinett?

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
hvor lang tid bruker en fagmann å montere ett dusjkabinett sånn ca?

hakke peil en vi brukte 3 timer meg og smabo. INGEN av oss hadde noen gang gjort det og bruksanvisniger var helt ræva. så da burte jo en fagmann gjøre det my eraskere :p

satt det ut på anbud og da fikk jeg en pris på 3000 kr av en og han andre hadde 550 kr timen..

reidis skrev:
satt det ut på anbud og da fikk jeg en pris på 3000 kr av en og han andre hadde 550 kr timen..

hadde ALDRI betalt noen 3000kr for å montere ett dusjkabinett.  Der vi bodde før monterte jeg og samboeren min dusjkabinettet vi hadde der, og vi hadde aldri gjort det før, klarte det helt fint, brukte ikke lang tid heller.

3000?? Da skal det være et sabla svært et med masse teknikk...
Vi betaler 6000 for å få spraymala hele kjøkkeninnredninga vår - til sammenligning...

er det vanskelig??? det står at den er lett å montere.. men jeg tenker på må jeg bytte noen slanger eller rør eller noe er det normalt? jeg tenkte at jeg og mannen kunne ha gjort det for mamma istedenfor å betale såååå mye penger

jeg og mannen klarte det.. da klarer alle det!

brukte vel å merke litt tid på det men gikk helt fint assa!

men er det sånn at man må skifte noen rør eller slanger og slikt?

.

reidis skrev:

du må jo bytte slanger, men det er jo da bare og ta hovedvanledningen i huset og da skrur du av det som er der og skrur de to nye inn der og inn idusjkabinettet, det er jo det letteste er to slanger som skal skrues inn i vart og kaldt van og skru i dusjen så du får vann så er du ferdig med slangene :p

*Frk.Mamma skrev:

reidis skrev:

du må jo bytte slanger, men det er jo da bare og ta hovedvanledningen i huset og da skrur du av det som er der og skrur de to nye inn der og inn idusjkabinettet, det er jo det letteste er to slanger som skal skrues inn i vart og kaldt van og skru i dusjen så du får vann så er du ferdig med slangene :p

ok .. ja da tror jeg mannen og jeg gjør det for maamma så slipper hun å betale 3000 kr for å få satt det opp..

også ta bort det gamle dusjkabinettet kan da ikke være så vanskelig det ehller da...

Back
Topp