Dusje

Hilde-Anita

Gift med forumet
Hva gjør dere når dere er alene med ungen og skal dusje?
Tar dere sjangsen på de sover godt? Tar dem med på badet?

vis ikke sambo kan se etter henne, har hun lagt seg tar jeg med babyalarmen.. ellers legger jeg henne i vippestolen eller et leketeppe på badegulvet. og alt det går kjempe fint.. hun stor koser seg på badet, da ser hun meg også.. så snakker vi litt sammen[:)]

gjør dere når dere er alene med ungen og skal dusje

Jenny ligger i lekegrinda si hun da. Hun må ligge der pga min firbente unge (hunden min) Hun liger spesielt å ligge der hvis hun ligger under babygymmen sin med masse lyder :) Da kan jeg gå i dusjen å ordne meg i fred og ro mens hun ligger å prater med seg selv.

Jonas sover sjelden, så skal jeg dursje så tar jeg han med i dursjen.. eller så legger jeg han på stellebordet( han er da muret inne så han ikke detter på gulvet, og dette er selfølgelig noe jeg ikke kommer til å fortsette med når han blir mere aktiv.)

Da Theodor var liten, var han enten med på badet, på gulvet. Eller så sov han, og jeg hadde han slik at jeg hørte han om han våkna..
Var nok litt "hysterisk" i begynnelsen. "Tenk om jeg ikke hører han"..

Nå har jeg en to åring og, som er til tider litt for ivrig med veslebroren sin. Så jeg tør ikke la de to være ubevoktet!
Nå kan jeg bare dusje etter samboer kommer hjem fra jobb!

Emily ligger enten å sover eller leker under babygymmen,mens jeg har babycal m på badet. Eller hun ligger i stolen sin på badegulvet...funker kjempebra![:D]

Eg var veldig pysete, turde ikkje stole på at ho sov... Då hadde eg ikkje klart å nyte tida på badet! Tok henne med saman med babygym og seinare andre leiker. Fungerte brillefint! [8|]  [:D] 

Back
Topp