Dusje med baby

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Noen som har gjort dette? Idag gulpa lille en syk gulp, kom ut av nesa og munnen, og både han og pysjen ble full!
Kom inn på badet etter å ha kledd av han og mannen sto i dusjen, så tenkte at "hvorfor ikke?" så fikk mannen til å skru ned tempen og trykket og ga han babyen. Så ut som han kosa seg fælt, akkurat som når han bader :) Så dette gjør vi nok igjen ♡

Har ikke gjort det med Mia enda, men gjorde det med storebrødrene innimellom :) Kommer nok til å dusje med Mia også etterhvert.

Vi tar bare dusj her. Han er histerisk når vi bader han og liker ikke det. Men i dusj har han moro og vil ikke ut :)

Ja, jeg har gjort det og hun liker det veldig godt :) Blir så rolig av lyden av rennende vann, og så er det jo mye kroppskontakt. Hun er foreløpig ikke så glad i å bade enda så da er en dusj bedre :)

Lillebror storkoser seg når han får dusje med oss, lyden av rennende vann og hudkontakt roer han veldig <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har dusjet med begge vår side andre uka. Er såååå kos når de ligger helt inntil hud mot hud!

Jeg dusja masse med storesøster, men er litt avhengig av hjelp så det har bare blitt to ganger til nå i Brynjars liv.

Hvorfor ikke sier jeg? ;) må jo bare være kos for alle parter :)

Godt vi er flere! Jeg måtte jo google og kom over masse ymse tråder om at det var farlig, barnet fikk vannskrekk osv osv. At man måtte vente til etter babysvømming, 3mnd og gudvethva... men hva søren, gutten blir salig i badekaret, hvorfor skulle dusj være anderledes? :) Deilig å dusje med pappan sin i helgene tenker jeg ♡

Dusje masse med storesøster, hugsar ikkje når eg begynte ;) vart ikkje so mykje med nr 2! Håper eg får dusja litt meir med nr 3 her :)

Dusja med Brynjar i dag. Har speil i dusjen (forstå det den som kan...) så jeg så fjeset hans hele tiden og han smilte og lo hele tiden. Han fikk vann i fjeset, men tok det hele med knusende ro.

Har en plan om å dusje med lilleknærta mi, men hun hadde sitt andre bad i dag. Hun er 15 dager, men vært så nesetett at vi har avventet hele badinga. Jeg tror babyer har godt av vann i forskjellig miljø, det burde jo gjøre dem mer trygg? :)

Jeg har ikke gjort det med jentungen ennå, men gjorde det mye med storebroren. For å være ærlig så er den alene tiden jeg får i dusjen herlig å utnytte, spesielt når ungen har kolikk og en hører gråt hele dagene og nettene.

Her er det pappan som dusjer med han, jeg er håndduk-skjef :) igår var en skikkelig gråtedag, så vi prøvde dusjen igjen og han kosa seg værre. Når vi tok han ut ble han trist igjen :)

Har ikke dusja med han enda.
Men blir nokk å prøve det etterhvert :)

Back
Topp