Dusj

M&ms

Forelsket i forumet
Hvor lenge dusjer/bader dere sammen med barna deres?
Stedattera mi er 5 og hun får fremdeles dusje med meg om hun ønsker det :)

Aldri gjort det fordi det blir så dårlig plass i badekaret om vi skulle vært oppi begge to. ( og dusje i badekaret blir også trangt for to)
Gjort det på ferie da, betalingsdusj på camping og vi ikke hadde mye småpenger til å putte på. Og har han jo med meg i svømmehall.

Jentungen er 2,5 og vi bader sammen. Kommer til å slutte når ho ikke vil lenger, men i god tid før skolen begynner.

Hvis vi har litt dårlig tid, dusjer jeg med eldste på 5 år.

Det er ikke plass i dusjen vår til 2 stk, så kommer nok til å dusje henne først så meg selv. Akkurat nå er hun så liten av pappaen tar henne på armen. Jeg klarer ikke holde henne så lenge av gangen :)

Hehe... sønnen min som er 7,5 hoppet her en dag oppi badekaret med meg. Jeg syns egentlig han er for stor til det men han bare kom inn, så at jeg badet og insisterte å få komme oppi..:rolleyes:

Har ikke tenkt på det enda, hun er 1 år og 8mnd så slutter nok ikke med det enda:) personlig hadde jeg nok ikke dusjet og badet naken med stebarn.

Har aldri dusjet sammen med min på 2 år. Har liten dusj, også trives jeg best alene i dusjen.

Vi dusja sammen hele gjengen i sommerferien, da vi var på camping. Unger var 6. Men gjør det sjelden hjemme og har ikke gjort på mange år, men det er pga plassmangel og for at ungen synes alt over 30 grader er fryktelig varmt, ellers kunne vi dusja sammen.

Syntes man skal ha et sunt forhold til kropp og nakenhet. Ingenting galt med det. Nyt det så lenge det varer!
Og blir noe heeeelt annet med stebarn enn egne. Hadde ikke vært i nærheten like åpen og avslappet som med mitt egent barn. Ikke hadde jeg ønsket at mitt barn var det med andre heller!

Det skjer ikke ofte, men kan fortsatt dusje med 7 åringen.

Bader og dusjer med de så lenge de selv vil, eldste er 5,5år nå.

Eldste på 5 år dusjer helst alene eller med lillebroren på 1.5år. Men det er mest fordi hun ikke vil få vann i ansiktet.
Men hun kan fint være på badet sammen.

Back
Topp