Dusj vegg til badekar

Moli16

Glad i forumet
På ene badet i nye huset vårt så er det badekar.
Men, jeg er veldig lite fan av dusj forheng.[&:]
Husker på et hotell jeg var på så hadde hadde de en sånn vegg eller dør som var over badekarskanten, så man slapp forheng. Noen som har det, gode ideèr eller vet hvor jeg kan finne inspirasjons bilder?

Takk[:)]

Vi har sånn som det her, helt genial synes jeg [:)] (bilde fra google)

ORIGINAL: Babelle

Sånn har vi også, bortsett fra at vi ikke har innebygd badekar da [:)] Veldig fornøyd!

da sporer jeg litt av her...men håper det går greit...
hvordan er det å dusje i badekar? tenker da på litt større barn ol...ser for meg at det er lett å skli og falle jeg...

har nemlig lenge tenkt på å få oss badekar....men må ha dusj oppi da siden det ikke er plass til begge deler. men er redd forat det skal være' farlig' om dere skjønner hehe...jada litt hønemor!

ORIGINAL: mumoftwo

hvordan er det å dusje i badekar? tenker da på litt større barn ol...ser for meg at det er lett å skli og falle jeg...

har nemlig lenge tenkt på å få oss badekar....men må ha dusj oppi da siden det ikke er plass til begge deler. men er redd forat det skal være' farlig' om dere skjønner hehe...jada litt hønemor!

Vi har sånn antiskli matte i badekaret, bruker det både når snuppa bader og dusjer, fungerer kjempebra [:)]

ORIGINAL: mumoftwo

Vi har hatt badekar i alle år, og hun har aldri vært i nærheten av å falle [:D] 

Takk, det var en sånn jeg tenkte på!
Ser at det finnes massevis av bilder på google [:)]

ORIGINAL: Babelle

Vi har ikke badekar - men om vi skulle hatt kunne jeg tenke meg sånn som dette, ja! ;)

Back
Topp