dusj på vaskerom???

MaRtE:)

Gift med forumet
ja, må bare spørre her å. noen her som har det? eller kjenner noen som har det? for og i mot??

Vi har ikke eget vaskerom, men om vi skulle hatt det, så kunne jeg godt tenkt meg en dusj der! [:)] Hvorfor ikke, liksom? 

Flere av naboene våre har det, og vi vurderer å sette inn dusj hos oss når jentene blir større og dusjer oftere. Særlig de med fotballgutter skryter av den ekstra dusjen på vaskerommet [:)]
Ser ikke hva som skulle være galt med det??

Vennepar av oss har det, men de har kun dusj der. Jeg ville gjerne hatt dusj på vaskerommet men også på badet da.

ok, takk[:)] vi skal pusse opp badet oppe, det blir med dusj. skal pusse opp vaskerommet nede så det blir et ekstra bad m/vaskerom liksom. mannen syns det var rart med vaskerom m/dusj så da blir det heller et ekstra bad m/vaskemaskin i stedet[;)] + at vi må pusse opp et eget rom med bare do, men det blir vel gjort til slutt. holder forresten på med kjellerstua nå da, alltid noe å gjøre når man har hus[:D]

Vi har vaskemaskinen på badet, så har dusj på vaskerommet på en måte[:D] Vaskerommet ble grovkjøkken i stedet, og det angrer vi ikke på[:)]

Planen er at vi skal ha dusj og vaskemaskin på et rom i garasjen faktisk[:D] Får se om vi gjennomfører det da[:D]

hadde gjerne hatt dusj på vaskerom dersom det var plass, alltid praktisk med to dusjer!!
og to toalett!!

Back
Topp