Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har noe lignende, litt styr å vaske men ellers er jeg kjempefornøyd. Ser for meg det blir litt upraktisk når frøkna vår vokser ut av badebaljen og skal bade i dette karet da.. ;-) Men det kan hende det blir dusjing i stedet når vi kommer så langt.
Det står litt knotete plassert med oss og er kjempestort (beregnet på 2 voksne). Vi har åpning på siden da, ikke på midten slik som på bildet du la ut, og så er det litt trangt og veldig høy kant. Så vi må oppi badekaret selv for å få vaska henne og ta henne inn/ut. Ikke at det er noe stort problem altså, men litt mer tungvint for oss enn badekar uten veggerKvifor trur du det? Eg har tre barn, ein på 16 mnd og to på 9 veker. Eg tenker at det må vera genialt å kunne bade alle tre samtidig, og me har ikkje plass til badekar og dusj på badet.
Eller tenker eg feil?
Vil ha!
Vil ha!koster vel en formue..
Jeg får prøve å sjarmere samboer til å skaffe enPå tilbud no til 8000kr på sparmax![]()
Jeg får prøve å sjarmere samboer til å skaffe enmulig vi skal kjøpe vår egen leilighet eller hus. Så daaa... 8000 er jo ikke den verste prisen
forventer minst 15k
Fikk ikke quotet siste innlegget ditt, men jeg regner med det følger med bruksanvisningPå tilbud no til 8000kr på sparmax![]()
Fikk ikke quotet siste innlegget ditt, men jeg regner med det følger med bruksanvisninghvis ikke er det bare å prøve og feile
så lærer man noe nytt hver dag