Dusj og badekar i eitt

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Nokon som har erfaring med slike dusj/badekar i eitt?
ImageUploadedByBV Forum1436114036.330784.jpg
ImageUploadedByBV Forum1436114044.197764.jpg

Vi hadde det før. Funket bra det, men et skikkelig styr å rengjøre.

Vi har noe lignende, litt styr å vaske men ellers er jeg kjempefornøyd. Ser for meg det blir litt upraktisk når frøkna vår vokser ut av badebaljen og skal bade i dette karet da.. ;-) Men det kan hende det blir dusjing i stedet når vi kommer så langt.

Vi har noe lignende, litt styr å vaske men ellers er jeg kjempefornøyd. Ser for meg det blir litt upraktisk når frøkna vår vokser ut av badebaljen og skal bade i dette karet da.. ;-) Men det kan hende det blir dusjing i stedet når vi kommer så langt.

Kvifor trur du det? Eg har tre barn, ein på 16 mnd og to på 9 veker. Eg tenker at det må vera genialt å kunne bade alle tre samtidig, og me har ikkje plass til badekar og dusj på badet.
Eller tenker eg feil?

Kvifor trur du det? Eg har tre barn, ein på 16 mnd og to på 9 veker. Eg tenker at det må vera genialt å kunne bade alle tre samtidig, og me har ikkje plass til badekar og dusj på badet.
Eller tenker eg feil?
Det står litt knotete plassert med oss og er kjempestort (beregnet på 2 voksne). Vi har åpning på siden da, ikke på midten slik som på bildet du la ut, og så er det litt trangt og veldig høy kant. Så vi må oppi badekaret selv for å få vaska henne og ta henne inn/ut. Ikke at det er noe stort problem altså, men litt mer tungvint for oss enn badekar uten vegger :-)

• Liker
Reactions: EJ
Vi hadde det i et hus vi leide. Helt genialt når man har barn! Litt styrete å vaske, men ellers bra :)

Vi har et vanlig badekar med dusj på veggen(ovenfor badekaret, så vi står i badekaret når vi dusjer), og dusjvegg på kanten av badekaret.
Veldi kjekt. Har en på 5 år nå som elsker å bade. Har badet han i badekaret siden han va 1 mnd gammel.

Vi har sån dusj med badekar i bunn. Bare vi har et hjørne, og ikke firkantet som på bildet ditt. Er storfornøyd og gutta på 9mnd og snart 4år bader der sammen. Vårt er ganske lite også, så det vil nok være god plass i det du viser til. Rengjøringen har heller ikke vert noe problem for oss. :)

Vi hadde kombinert for noen år siden. Greit mens barna var små, nå har vi fått det ut og har vanlig dusjhjørne, siden bad nr 2 nå har badekar. Det var stort og ikke altforgod kvalitet, men kan vel ikke forvente det da det ikke var så dyrt.

På tilbud no til 8000kr på sparmax :)
Jeg får prøve å sjarmere samboer til å skaffe en ;) mulig vi skal kjøpe vår egen leilighet eller hus. Så daaa... 8000 er jo ikke den verste prisen :) forventer minst 15k

• Liker
Reactions: EJ
Jeg får prøve å sjarmere samboer til å skaffe en ;) mulig vi skal kjøpe vår egen leilighet eller hus. Så daaa... 8000 er jo ikke den verste prisen :) forventer minst 15k

Til vanleg er det 12000kr. Pappa (som er min ekspert på slikt) seier tja... Og at det virkar ok til ein ok pris.
Eg er berre usikker på blant anna knottar du vrir på for å få vatn :P

Fikk ikke quotet siste innlegget ditt, men jeg regner med det følger med bruksanvisning ;) hvis ikke er det bare å prøve og feile :D så lærer man noe nytt hver dag

Hehe, joa. Men nokon typar knotete er heilt jævlige å vri når dei blir blaute. Type, klare ikkje å skru av vatnet :P

Back
Topp