Dusj med baby??

Klesklypa

Gift med forumet
Dokke som har med babyen i dusjen..
kordan gjør dokke det son praktisk??

Holder dokke den heilt under strålen, eller unngår dokke vann i ansiktet for eksempel??

Jeg har såpa meg inn, og dusja ferdig før jeg henter inn velsa. Holder henne under strålen slik at hun får vann over hele seg, men unngår vann i ansiktet ja. Hun syns det er kjempe herlig :) 

har ikke prøvd det enda. Storebror elsker å bade, men dusj hater han. Slik var det da han var små og han hater det fremdeles. Så jeg har ikke prøvd med lillemann, men kanskje han liker det.
Anbefaler å gjøre det slik Eldorado si. At man dusje først ferdig før man ta den lille i dusjen

Dusjer meg selv først, så henter jeg henne etterpå. Har henne inntil kroppen. Passer på at hun får vann på seg hele tiden og bryr meg IKKE om hun får vann i ansiktet[:)] Er jo bare bra at de blir vant med det.....

Gjør det sånn jeg også, at jeg vasker meg selv først... Eller, hvis kjæresten er her så vasker jeg lillemann først, sånn at han blir tørket av typen. Lucas Nathaniel elsker vann, og ser at han storkoser seg når han blir dusjet[:D]

ORIGINAL: s90

ORIGINAL: siljegulli

Dusjer meg selv først, så henter jeg henne etterpå. Har henne inntil kroppen. Passer på at hun får vann på seg hele tiden og bryr meg IKKE om hun får vann i ansiktet[:)] Er jo bare bra at de blir vant med det.....

Enig [:)] Jeg unngår ikke vann i ansiktet, hvertfall. Heller ikke når han bader. Bruker vaskeklut og vasker godt med vann [:)]
Herre, det høres ut som jeg driver med barnemishandling her [8D] Men det er ikke snakk om vann i store mengder.

Haha[:)] Samme her! Det er ikke sånn at jeg spyler masse vann i ansiktet akkurat, men får hun vann i ansiktet, så gjør hun det[:)]

Samme her,dursja mæ sjøl først så hente æ lillepia..ho ælske å dursje :)
Når ho bade,å vi ska ha såpa i håret hennes blir ho kjæmpe sint..men IKKJE i dursjn [:-][:D]

ORIGINAL: siljegulli

enig :) hun liker å ha vann i ansiktet også her.. [:D]

Her bi heile gutten bada/dusja. Han syns det e godt å få vann på hele kroppen, innkludert anssiktet. I går kveld dusja han. (E legg han på en håndduk i badekaret også dusja e han med dusjen) (vi har dusjen i badekaret) så kom pappaen inn så han overtok dusjen, mens e såpa inn Tobias. Da Tobias va ferdi så bei han kjempesint førr han ville ikke være ferdi. hehe han ville dusje mer.

Har ikke prøvd dusj, her bader snuppa[:D][:D]

Jeg tør ikke dusje med han jeg! Tenk om jeg mister han da!?![8|][8|] ikke det att jeg tror dere gjør det da!![:D] men jeg syns det virker så skummelt! har veldig lyst da[:)]

tok Sander med i dusjen imorgest for første gang, for vi ble ikke bade han igår, å det lukta gulp av han..
å han ELSKA detr! han ble så rolig når han kom i dusjen sammen med meg, å fikk vann over seg. jeg var først redd for at det kanskej var for varmt.. men han storkosa seg =)

Back
Topp