Dusj eller badekar?

Bellsi

Elsker forumet
De fleste her har vel små barn enda.. Hvis dere fikk velge - og bare kunne ha enten eller, ville dere hatt badekar eller dusj da? Vi skal flytte inn i ny bolig og skal hive ut et gedigent hjørnekar som tar altfor stor plass på badet. Snuppa begynner jo å bli litt stor for badebaljen vi har i dusjen der vi bor nå - og tenker at det må være praktisk med badekar en stund fremover. Spesielt når lillesøster kommer og de kan bade sammen. Men, det tar jo så klart større plass da.. og er ikke så behagelig for oss voksne..

Begge deler i ett [:)]
Vi hadde ikke plass til badekar da vi pusset opp badet før innflyttning her.
Endte opp med steamdusj med kar i bunn. Kjempepraktisk, og er like stort som et vanlig dusj kabinett.

Meeen, når barna blir større og ikke vil bade lenger, kommer vi til å bytte det ut til et kabinett med uten kar i bunn (ser ikke poenget i å ha det om det ikke brukes).

Badekar. Ofrer glatt dusjen for at barna skal få badekar[:)]

Badekar [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Begge deler i ett [:)]
Vi hadde ikke plass til badekar da vi pusset opp badet før innflyttning her.
Endte opp med steamdusj med kar i bunn. Kjempepraktisk, og er like stort som et vanlig dusj kabinett.

Meeen, når barna blir større og ikke vil bade lenger, kommer vi til å bytte det ut til et kabinett med uten kar i bunn (ser ikke poenget i å ha det om det ikke brukes).

Genialt, når man ikke har så stor plass!

vi har 4 unger og kunn dusj[:'(] , jeg savner et badekar ...håper på det innen dette året for vi skal pusse opp 2 bad

Badekar.. Uten tvil.. Jeg har aldri hatt badekar. Alltid ønsket meg

Helt klart dusj! Badekar er noe herk å dusje i. Besteforeldrene til Axel har badekar, så han kan bade hos dem.

hmmm, ja takk, begge deler! Dusj til mor og badekar til de små :)

ORIGINAL: DenicaD

genial... men bare helst uten sånn blått technolys/glass..

Ser ut som om den har tenkt til å lette. [8D]

Dusj - uten tvil!

ORIGINAL: DenicaD

genial... men bare helst uten sånn blått technolys/glass..

Sånn vil jeg ha[:D] Og separat dusj.

Men om jeg må velge en, så blir det dusj. Greit å bruke badebalje mens de er små, og når de blir større så vil de som regel dusje i stedet for bade likevel.

Back
Topp