Duse eller klare farger?

Liker begge deler, spørs veldig på klærne ellers og hvilken farge det er.

Heller nok mer mot duse farger. Men kommer an på hva slags farge det er og hva slags plagg :)

Heller mest mot duse farger, men liker noen klare også. Kommer litt ann på farge og type klesplagg :)

Begge deler, jeg elsker Molo bla og de har masse fine sterke farger :) Kjøper en del Pompdelux også og har og en del farger, men de er mer duse sterke fager om jeg kan kalle det det :)

Duse farger på baby. Små barn kan gjerne ha litt sterke farger på klær:) Særlig yttertøy! Kjekt med klær som syns og ikke "forsvinner" i omgivelsene:)

Går mest i duse farger, men elsker å blande i noen skikkelig fargerike plagg også. Favoritten er knallgul :D

Duse farger på baby. Små barn kan gjerne ha litt sterke farger på klær:) Særlig yttertøy! Kjekt med klær som syns og ikke "forsvinner" i omgivelsene:)
Samme tenker jeg :)

Med storebror er det same Shit :p der går han i det vi får. Kjøper sjeldent noe selv.

Til lillesøster har jeg nok gått endel for duse farger :) syns det er fint på nyfødte babyer. Så blir det nok mer spreke farger senere, må jo se hvordan personlighet hun har også ;)

Jeg heller nok litt mot duse farger, men kombinasjonen har mye å si her da. Jeg kan fint finne et plagg med klare farger som jeg synes er pent.

Både og. Viss ikke klare regnes som sterke og spreke? Han har feks ikke neongul, signalrødt, knall grønn o.l.
Mye jordfarger, navy, etc.

Back
Topp