Durias babydrøm

Tenk at du har passer 8 uker allerede :woot: Her går det unna :)
Leit å høre at formen er dårlig, håper den blir bedre innen få uker. Blir spennende med TUL. Sitter å lurer på hvordan jeg klarte å nøye meg med bare OUL da jeg gikk med Lillemor :p

Kjenner jeg fortsatt er så glad på dine vegne at det klaffet nå slik at dere slapp å gå igjennom IVF ❤️
Gleder meg til å følge deg videre på reisen :happy:
 
Tenk at du har passer 8 uker allerede :woot: Her går det unna :)
Leit å høre at formen er dårlig, håper den blir bedre innen få uker. Blir spennende med TUL. Sitter å lurer på hvordan jeg klarte å nøye meg med bare OUL da jeg gikk med Lillemor :p

Kjenner jeg fortsatt er så glad på dine vegne at det klaffet nå slik at dere slapp å gå igjennom IVF ❤️
Gleder meg til å følge deg videre på reisen :happy:

Tusen takk, Belka! Det er veldig koselig at det skulle klaffe for oss begge to, synes jeg. Hvordan er det med deg for tiden?
Formen har fakrisk vært litt bedre i dag! Det er jeg så klart glad for :D
 
Tusen takk, Belka! Det er veldig koselig at det skulle klaffe for oss begge to, synes jeg. Hvordan er det med deg for tiden?
Formen har fakrisk vært litt bedre i dag! Det er jeg så klart glad for :D

Med meg er det bra:)
Er av de heldige som har lite symptomer, så med unntak av trøtthet, fjortishud og at jeg brekker meg lettere av ting som jeg i utgangspunktet brekker meg av, så har formen så langt vært godt. Er spent på veien videre, da jeg så smått har begynt å kjenne bekkenet.
Ellers har jeg faktisk kommet meg til hele 12+0 i dag :hello2
Har sett liv på TUL i uke 7+1 og 9+1, og håper jeg er like heldig igjen når jeg skal på tirsdag.
Har i grunn bestemt meg for at det skal gå bra, så derfor endte jeg opp med å kjøpe mammatøy på salg i går :hilarious:

Godt å høre at formen har vært bedre i dag ❤️ Håper den fortsetter å være stigende :)
 
En liten sprellmaskin akkurat som mora si, 24mm stor og målt til 9+2 uker i dag. Lå ikke i ro et sekund og hjerterytmen så flott ut. ❤️

Hei, lille vitaminbjørn :smiley-angelic003
3CD3DC59-4149-4F6B-80BE-6350BDB822B3.jpeg
 
Nei å nei for et herlig bilde!! :Heartred Må være noe helt eget å se det lille frøet på skjermen i bevegelse :love017

Du, det var innmari fint altså. Nå kunne man jo se at det var en ekte mini-human inni der! ❤️ Jeg dro litt spontant på denne ULen fordi jeg begynte å stresse over at jeg ikke aner hvordan ståa er. Glad jeg dro! Brått følte man seg mer gravid og kvalmen og alt er mye mer verdt det :p

Unner deg denne opplevelsen så snart som overhode mulig, Spøkelse ❤️❤️
 
Du, det var innmari fint altså. Nå kunne man jo se at det var en ekte mini-human inni der! ❤️ Jeg dro litt spontant på denne ULen fordi jeg begynte å stresse over at jeg ikke aner hvordan ståa er. Glad jeg dro! Brått følte man seg mer gravid og kvalmen og alt er mye mer verdt det :p

Unner deg denne opplevelsen så snart som overhode mulig, Spøkelse ❤️❤️
Godt når en blir beroliget på at alt er i beste velstand med den lille krabaten i magen :love017
Tusen takk for det, Duria :Heartred
 
Oioi, så lenge siden jeg har oppdatert her.

På torsdag var vi på organrettet ultralyd og så minien i all sin prakt. Alt ser bra ut og endelig begynner formen å bli bedre. Og for en fin og grundig gjennomgang. Jeg er meget imponert altså. Vi så hjertet med sine fine kammere, nyrer, nakkefolden var tynn og fin, vi så til og med at baby vinket til oss med en liten hånd med fem fingre :p
Baby ble målt til 13+0.

Hils på det som 90% sikkert (i følge legen) er ei lita sprellejente ❤️
922891ED-9DF8-4F71-B9F2-2F394F8071E2.jpeg



Andre trimester er offisielt i gang (13+4). Hvor blir tiden av??
Jeg har visst morkaken foran, så det kan ta litt tid før jeg kjenner liv, men det gleder jeg meg veldig til. Har fått time til OUL i slutten av mars, så nå er det neste milepæl for meg og lille knøtt.
 
Oioi, så lenge siden jeg har oppdatert her.

På torsdag var vi på organrettet ultralyd og så minien i all sin prakt. Alt ser bra ut og endelig begynner formen å bli bedre. Og for en fin og grundig gjennomgang. Jeg er meget imponert altså. Vi så hjertet med sine fine kammere, nyrer, nakkefolden var tynn og fin, vi så til og med at baby vinket til oss med en liten hånd med fem fingre :p
Baby ble målt til 13+0.

Hils på det som 90% sikkert (i følge legen) er ei lita sprellejente ❤️
Vis vedlegget 288495


Andre trimester er offisielt i gang (13+4). Hvor blir tiden av??
Jeg har visst morkaken foran, så det kan ta litt tid før jeg kjenner liv, men det gleder jeg meg veldig til. Har fått time til OUL i slutten av mars, så nå er det neste milepæl for meg og lille knøtt.
Ååh gratulerer så mye! Godt å høre alt er bra ❤️ ❤️
 
Åå herlig :Heartred:Heartred Godt å se at alt står bra til med lille i magen! :)
 
Tusen takk, jenter ❤️ Det er jammen en snodig prosess man er gjennom. Så mye som skjer i kroppen hele tiden. Jeg synes fortsatt ikke jeg ser gravid ut, men plutselig skjer det vel :p
 
Så herlig alt er bra! Og gratulerer med ei lita jente snart her! :happy:
 
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Måtte inn å lese denne tråden. Du har jammen hatt en tøff vei. Men det er så verdt det når det endelig klaffer. Gratulerer og gled deg til august :)
 
Back
Topp