Duppler for å høre hjertelyd

Belive

Betatt av forumet
Heisann. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billig "babywatcher""angelsound" osv ?
Har lest på et forum at de kan kjøpes billig på ebay, men vet liksom ikke hva jeg skal søke for å finne det?
Koster jo over 1000,- for en ny babywatcher.

Eller kanskje noen her som selger? :-)

Jeg kjøpte min på teknikmagasinet for rundt 300kr.
Men husk at det er anbefalt å bruke doppler minst mulig.

Jeg har en sånn rosa som det er lik til, og er veldig fornøyd :-)

Mamma23! skrev:
Hvorfor skal man egentlig bruke den minst mulig? Noen som vet?

Min venninne kjøpte en doppler, og fikk beskjed av jordmora at hun måtte bruke den minimalt fordi den stresser fosteret en del. Så babyen hadde ikke godt av det for ofte :) Jeg vet ikke om andre grunner, er like nysgjerrig selv.
For når du først har en doppler ville iallfall jeg brukt den til stadigheter hvis jeg ikke visste bedre :) Det er så koselig og spennende så....

okok! Den på teknikmagasinet ser så "stor" ut.. Ser liksom for meg at fostret er lengre ned i magen når jeg er bare 12 uker på vei. Så vanskelig å få brukt en sånn på teknikmagasinet. Mulig jeg tar feil altså. Noen av dere som har prøvd? Når fant dere hjertelyden selv?

Jeg fant den i uke 13+ et eller annet. Legen fant den ikke noe tidligere med sin doppler, som er en sånn liten sak.

Kjøpte min på finn :) Bruker den ikke. Har hørt det jeg trenger å høre.

Synes det ble litt vanskelig :-D Tror høytalerene tok inn litt andre lyder også, må vel bare vente til neste jordmortime :-D

eg har den fra teknikker magasine betalte 349 for den..er nesten 13 uker på vei men finner ikkje hjerte lyden :( har heller ikkje hørt den hos lege da eg var der i uke 7 og kun tok blodprøver og fikk papirene..

Back
Topp