Duppedittdilla

Aravis

Elsker forumet
Jepp, det har jeg! Her snakker dere med dama som bytter mobiler oftere enn andre bytter sokker.
Nå ble det iphone. Har sikla på den i EVIGHETER, og orka ikke vente lenger. Kommer jo ny versjon i Juni, men jeg orka ikke vente meeer!! [8D]

Jeg føler meg som en fjortis. [8D] Men jeg elsker den! Selvfølgelig. Alt apple lager er jo gull. Hvordan jeg skulle klart meg uten macen min er et mysterium. ???

Sambo fikk en slik av meg til bursdagen sin. Nå har vi begge dilla på å spille Doodle Jump. Skikkelig teit, men blir sååå avhengig.. [:-]

Jeg er sånn som helst ikke bruker penger på ting som mobiler.. men nå er det like før min kommer til å lide drukningsdøden i sikkel tror jeg, så da må jeg vel.. (Er ikke alltid jeg får ladet den lenger).

Men jeg elsker Mac'en min! [:)]

iPhone

du kommer IKKE til å angre på det kjøpet, nei! [:D]

ORIGINAL: Bittelitta

Sambo fikk en slik av meg til bursdagen sin. Nå har vi begge dilla på å spille Doodle Jump. Skikkelig teit, men blir sååå avhengig.. [:-]

Jeg er sånn som helst ikke bruker penger på ting som mobiler.. men nå er det like før min kommer til å lide drukningsdøden i sikkel tror jeg, så da må jeg vel.. (Er ikke alltid jeg får ladet den lenger).

jeg har ikke iphone...men en ipod touch! har sjøl lastet ned doodle jump..ligger å spiller hver kveld! [8D] pluss at jeg spiller når jeg ammer trulta på natta :p

ORIGINAL: *Nurk84*

ORIGINAL: Bittelitta

jeg har ikke iphone...men en ipod touch! har sjøl lastet ned doodle jump..ligger å spiller hver kveld! [8D] pluss at jeg spiller når jeg ammer trulta på natta :p

touchen er fin. bruker den også ved ammning. spille/surfe på nett (mye bv [8D])

Teknologi liker vi [:D]

Men her har dere dama som kun har hatt 3 mobiler i hele sitt liv... jeg er bruk og SPAR! Heheh, men jeg har en søt sexy telefon nå da, og da sambo spurte meg om jeg ville ha ny da kontrakten min gikk ut sa jeg NEI [:D] Sååå mye liker jeg mobilen min! Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg kjøpte den siden min gamle kjære Nokia fortsatt var brukbar! [8|]

Edit: jeg har en LG Chocolate 2 foresten [;)]

Jeg har en mann som og savner sin iPhone. (Den ble stjålet btw...)

Og vi har bare mac i huset her :) [:D]

Og selv om jeg har lyst på en iPhone selv, så har jeg et mobilforbruk som ikke lønner seg til slikt. (rundt 150,- kroner i måneden...)

Hm, har faktisk ikkje lyst på iphone eg, syns det er irriterende med sånn touch-skjerm, også er det såååå masse mas rundt den at uff, var lei den før den kom ut[8D]

ORIGINAL: vetlemeg

Hm, har faktisk ikkje lyst på iphone eg, syns det er irriterende med sånn touch-skjerm, også er det såååå masse mas rundt den at uff, var lei den før den kom ut[8D]

iPhone er for spesielt interesserte, har jeg funnet ut. Søstra til sambo var SÅÅÅÅ fornøyd med en ny SE telefon. Touchtelefon det også. Jeg hatet den. Den var treig, idiotisk lagt opp på menyssytemet osv. Hun likte ikke iPhone, fordi den var så "stor". [8D]

Tror man blir litt bitt av basillen når man prøver en sånn. [;)]

ORIGINAL: Admiral von Sylvia

Jeg har en mann som og savner sin iPhone. (Den ble stjålet btw...)

Og vi har bare mac i huset her :) [:D]

Og selv om jeg har lyst på en iPhone selv, så har jeg et mobilforbruk som ikke lønner seg til slikt. (rundt 150,- kroner i måneden...)

Har ikke så stort mobilforbruk selv, men jeg er lei av å ha med ipod touchen min + telefon. Derfor ville jeg ha iphone. alt i ett! [:D]

Back
Topp