Dupp på¨dagen

her sover han fra ca 9-10 til 12.... så ca 13 til 16.... også fra ca 15:30-16:30 til 17:30....

Her er det egentlig litt forskjellig fra dag til dag.. Har ikke sånn veldig rutine på det egentlig.

Eneste er at hun ikke får lov til å sove etter kl 16, for da blir hele kvelden forskjøvet og det blir bare tull på natten !

Men sånn ca da, så sover hun fra 8:30 - 10:00, for da går vi og leverer storesøster i bhg, og så en lang fra rundt 11 - 12 til sånn 14 - 15.. så hender det at hun sovner litt igjen rundt 15:30, kommer an på hvor lang duppen midt på dagen blir [;)]

Her sover hun fra ca 9 til 11.30, og fra 14 - mellom 15 og 15.30. Hun får ikke sove etter 15.30

ORIGINAL: babyboy09

her sover han fra ca 9-10 til 12.... så ca 13 til 16.... også fra ca 15:30-16:30 til 17:30....

Hvor mye sover han på natten? Det der er jo 6-8 timer. Snittet per døgn er 15 timer. Her i huset sover hun 13-15 timer i døgnet. Hvis han sover mange timer på natten og, så er du jammen heldig!

hun sover fra 10-11, fra 13-15 og kanskje en liten halvtime senere også.

han her sover en dupp(mosomt ord)
legger han i vogna sånn ca kl 12, og da sover han 2-3 timer..av og til dupper han av når han får litt mm på ettermiddagen, og da lar jeg han bare hvile litt med puppen i munn selv om man egentlig ikke skal det..hehe:)
også sover han hele natta, så sikkert derfor han ikke sover no mer..men hender han sover litt rett etter frokosten sin da..

Stort sett tre-fire dupper[:D]Hun vil gjerne sove en liten time etter vi har tatt morgenstellet og sover en halvtime-time.Deretter så sover hun igjen etter "lunsj" og så etter middag.Men sånn som idag så ble det en haug med powernaps stakkar for vi har fartet sånn hele dagen[:-]Veldig flink å sove på natta da så hun tar igjen sovinga da[;)]

ORIGINAL: lineleon

Hm.. Han er våken 1-2 timer av gangen og så sover han gjerne en halvtime hver gang, noen ganger lenger.. Så si... Kanskje fem dupper om dagen. Noen ganger kan han ha den siste 18.30\19 for så å sovne lett 20

Samme her! Kunne gjerne tenkt meg at hun sov lenger i gangen, men neeei..

Nei ikke jeg heller!
Men jeg prøver å både holde henne våken lenger eller å lokke henne til å sove mer, men det går ikke.
Hun har regulert søvnen sin utmerket til nå så jeg regner med at det ordner seg.

Back
Topp