Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri gått på det, men progrestronstøtte skal ikke gi sterke magesmerter.Noen andre som har brukt duphaston? fikk dere bivirkninger? Går det over?
Jeg har siden jeg begynte på de på mandag hatt sykt vondt magen. Det er vondt å gå, reise meg opp osv.
Tror ikke jeg er det? Fikk bare ut 7 egg..Aldri gått på det, men progrestronstøtte skal ikke gi sterke magesmerter.
Ville ha ringt klinikken eller legevakten. Du kan være overstimulert om du har hatt uttak nettopp.
Noen andre som har brukt duphaston? fikk dere bivirkninger? Går det over?
Jeg har siden jeg begynte på de på mandag hatt sykt vondt magen. Det er vondt å gå, reise meg opp osv.
Mild overstimulering kan skje med 7 egg ut også. Du ser nå selv, men har det vært meg ville jeg ha tatt en tlf i morgen til klinikken.Tror ikke jeg er det? Fikk bare ut 7 egg..
Ååh! Ja da venter jeg litt. Blir kanskje innsett imorgen, så skal spør daMild overstimulering kan skje med 7 egg ut også. Du ser nå selv, men har det vært meg ville jeg ha tatt en tlf i morgen til klinikken.
Ok. Da er det sikkert pga egguttaket.Jeg har også brukt det. Ingen bivirkninger her.
Ok. Da er det sikkert pga egguttaket.
jeg glemte en pille i går kveld!!jeg skulle tatt den rundt kl 22. men sovner så tok den nå 630. Hjelp! Andre som har glemt en tablett før innsett? Går det fint? Skal jeg fortsette som vanlig og ta neste tablett kl 10-11? Er det mulig!!
![]()
Står ikke på norsk eller engelsk. Så fant ikke noe.Sjekk pakningsvedlegget. Der står det ofte hva man skal gjøre om man glemmer å ta en tablett.
Når det er sagt, så tror jeg dette går helt fint. Du kan også nevne det for klinikken idag når du er der? Lykke til![]()
At du glemmer en tablett skal ikke ha noe å si. Du har ikke ødelagt noe med det. Ikke vær så hard mot deg selvStår ikke på norsk eller engelsk. Så fant ikke noe.
Jeg ringte klinikken for å høre. Hun trodde det gikk helt fint. Skulle ikke ta ny, bare fortsette å ta 3 til dagen. «Trodde». Off, tenker det verste med en gang. At jeg har ødelagt noe nå. Men krysser fingrene for at det ikke har noe å si

Skal prøveAt du glemmer en tablett skal ikke ha noe å si. Du har ikke ødelagt noe med det. Ikke vær så hard mot deg selv![]()

Skal snart igang med forsøk nr.4Skal prøve
Jeg blir helt hysterisk redd for alt hver gang vi går gjennom dette. Har hatt så mange forsøk og innsett så er redd for å gjør noe «feil» hver gang.
Redd for alt etter innsett. Om jeg spise sjokolade så tenker jeg at det er grunnen. Eller om jeg jobber for mye så er det grunnen til at det ikke fester seg osv. hehe, blir gal av dette
Hvordan går det med deg? Har du hatt mange forsøk, eller holder dere på nå?