Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiJeg tar tre ganger om dagen, tre dager etter satt ovitrelle så begynner da altså 1 dpo med å ta de![]()
Dette er vel fjerde pp jeg bruker det, ikke gravid enda. Har god virkning av de, gikk fra lutealfase på 9 dager til helt opp i 14 og 15 dagerOkeihar du gått lenge på de og hatt noe virkning ? Er du gravid nå?
![]()

OkeiDette er vel fjerde pp jeg bruker det, ikke gravid enda. Har god virkning av de, gikk fra lutealfase på 9 dager til helt opp i 14 og 15 dager![]()
Da håper jeg det vil hjelpe for degOkeijeg har lutealfase på 11/13 fra før så nokså normalt. Men fikk prøve de siden det ikke skader å prøve. Mistet 2 ganger tidligere (uke 6 og uke8) pluss 2 kjemisk så derfor jeg skal prøve de nå
![]()

Det håper jeg og. Ikke en eneste positiv test så blir litt sånn usikker på om det faktisk vil hjelpe. Men får bare se etterhvert herDa håper jeg det vil hjelpe for deg![]()

Skjønner jeg godt! Jeg har tatt letrozol, satt ovitrelle og gått på progesteron nå fire pp’er, enda jeg også har el av meg selv bare helt sykt sent til tider. Veldig ustabile sykluser, lange og korte om hverandre. Så da har vi fått litt enkel stimuleringDet håper jeg og. Ikke en eneste positiv test så blir litt sånn usikker på om det faktisk vil hjelpe. Men får bare se etterhvert herspurte og om å få prøve letzorol(?) for å booste egg men det mente gyn ikke var nødvendig siden jeg har eggløsning selv. Så vi får se
håper spiren sitter hos deg også snart
![]()

OkeiSkjønner jeg godt! Jeg har tatt letrozol, satt ovitrelle og gått på progesteron nå fire pp’er, enda jeg også har el av meg selv bare helt sykt sent til tider. Veldig ustabile sykluser, lange og korte om hverandre. Så da har vi fått litt enkel stimulering![]()

OkeiJeg gikk på duphaston 10mg x2 om dagen fra 3 dpo til uke 10+0. Jeg hadde fått ovitrelle først for å booste eggløsning, og som gynekologen forklarte til meg, gjøre livmoren mer vennlig til å ta imot et befruktet eggDa hadde jeg vært gjennom 3 kjemiske og spiren satt i PP10 (egentlig PP12)!
Kjenner det er nok med en først (ingen barn fra før) men som samboer sier. Snart tar vi det vi får

Hos meg så han et egg som var modent hvert øyeblikk, så var heldigvis sikret at det bare var et egg som slappOkeier så spent på om det funker her
spurte om å få noe til å booste eggløsning jeg også men siden jeg har tempet og tatt eggløsningstester å fått bekreftet EL så ville han jeg skulle prøve duphaston bare i første omgang. Skulle jeg fått noe til å booste så virket det som han ville jeg skulle vært på kontroll så det ikke ender i tvillinger/trillinger
Kjenner det er nok med en først (ingen barn fra før) men som samboer sier. Snart tar vi det vi får
![]()
Fordelen med duphaston er jo at de tas oralt og derfor er veldig lett å ta til fast tid uansett hvor man er! Må ikke snike seg unna for å ta deGår på duphaston, er 7+5 men ikke fått avslutningsdag for bruk enda. Blir å ta til eska er tom caEr det noen som har erfaring med duphaston 10mg? Skal ta det 2 ganger daglig 2 dager etter at eggløsningstest er positiv å evnt til jeg er i uke 7. eller slutte 12 dpo ved negativ test.
AbsoluttHos meg så han et egg som var modent hvert øyeblikk, så var heldigvis sikret at det bare var et egg som slappFordelen med duphaston er jo at de tas oralt og derfor er veldig lett å ta til fast tid uansett hvor man er! Må ikke snike seg unna for å ta de
![]()
, var heldig med den du da 
Okei, fikk du bare duphaston ? Gikk du mange pp før den satt ?Går på duphaston, er 7+5 men ikke fått avslutningsdag for bruk enda. Blir å ta til eska er tom ca![]()
Kranglet meg til detOkei, fikk du bare duphaston ? Gikk du mange pp før den satt ?![]()

OkeiKranglet meg til det![]()
Skulle kun ta ved positiv test, men prøvde ett par mnd for å forlenge lutealfasen. Den har hværtfall funket hittil. Er som sakt 7+5 og sett hjerte slå på ul hos gynekolog![]()
Nei, fikk duphaston hos fastlege da det ikke er skadelig. Men fastlege henviste meg til privat gyn for en ul da jeg hadde spottingOkeispennende. Gratulerer med spiren
Jeg tok bare kontakt med privat gyn på medicus om ønske å snakke om støtte og om historien min( mistet 2 ganger etter uke 5 men før uke 12 med xn, pluss 2 før uke 5). Å fikk videokonsultasjon da jeg bor veldig langt unna. Veldig snill og fagdyktig gyn
var du også hos privat gyn?
![]()
OkeiNei, fikk duphaston hos fastlege da det ikke er skadelig. Men fastlege henviste meg til privat gyn for en ul da jeg hadde spotting
Viste seg at spotting kom av sopp og skjøre slimhinner, ikke livmorhalstappenmen fornøyd og mindre redd etter jeg fikk se hjertet slå
![]()

Hadde blødninger forrige svangerskap også, og han sover nå i senga si og blir 2 i morgenOkei. Oi, det var bra det «bare» var det. Huff ekkelt når man blør tidlig i svangerskap. Bra du fikk henvisning for å sjekke ståa så du kan slappe av
![]()