Duphalac

Maisen

Elsker forumet
jentene i juni13
Dere som har brukt det, hvor lang tid gikk det før dere merket bedring?

Joakim får det no, 5 ml morgen og kveld. Fått det siden torsdag. Men er ikke blitt bedre, nesten verre vil jeg heller si. Hyler når han må presse og er kjempe harde klumper som kommer ut.
Skal jeg gi det mer tid eller bør jeg snakke med legen igjen?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Ville snakka med legen igjen, her virket det etter noen få dager..

Sent from my iPhone using BV Forum

Leste om den inne på felleskatalogen no, og der står det at har man laktoseintoleranse så bør man være forsiktig med å ta den. Og Joakim har vel det tror vi..

Men får ringe legen når de åpner imorgen då.. Blir bare hardere og hardere avføringen.

Huff, om han blir verre ville jeg slutta å gi :( Prøvd svisker og pære? (Du har sikkert prøvd det først, men jeg spør nå likevel i tilfelle :-) )

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har prøvd svisker men ikke pære.

Lurer litt på å ikke gi han ikveld og imorgen før jeg har snakket med legen.

Om Lilleknirken er hard i magen eller har problemer så lager jeg aprikos og gir flere ganger om dagen, dette setter virkelig fart på systemet.. Men du har kanskje prøvd det ettersom at dere bruker duphalac nå..

Krysser fingra for at dere finner en løsning :)

Uff, det er så forferdelig når de små får forstoppelse:(
Du kan høre med legen om du kan gi han et klyster?

Føler meg jo enda mer som en hysterisk mamma etter å snakket med resepsjonisten hos legen. Hun skjønte ikke hva jeg egentlig ville, for han hadde jo fått medisin mot forstoppelse og så lenge han hadde avføring var han jo ikke forstoppet. Så hun gav meg en time for hun kunne ikke gi meg noen svar for hun skjønte ikke hva jeg ville.

Då skal vi prøve med mer duphalac om dagen og maltekstrakt. Øker dosen til 10ml to ganger om dagen.
Skal gi det en uke fikk jeg beskjed om. Håper virkelig det hjelper no.

Viktig at han får i seg nok væske når han får duphalac. Den virker ved å trekke vann inn i tarmen.

Han er veldig flink til å drikke vann. Men skal gi han enda mer siden det er så varmt og.

Han har hatt noen bløtere avføring og ikke hylt så virker bedre. Så då må jeg bare finne ut om det er trygt p stoppe med duphalac og bare ha malt i noen flasker, eller om jeg skal fortsette litt til

Han har hatt noen bløtere avføring og ikke hylt så virker bedre. Så då må jeg bare finne ut om det er trygt p stoppe med duphalac og bare ha malt i noen flasker, eller om jeg skal fortsette litt til

Så bra! Johannes begynte med det på tirsdag,og da fikk jeg beskjed om å holde på i 14 dager,også gradevis trappe ned og se hvordan det går..

Back
Topp