Duovogn? Søskenvogn? Hjelp!

Solsikke321

Blir kjent med forumet
Okei, trenger hjelp i myldere av vogner der ute.

Har aldri vært god på vogner. Har en emmaljunga super nitro(?) Som vi kjøpte ny til eldstemann for snart åtte år siden. Vognen er grei nok, men opplever den som stor og klumpete. Har brukt den til lillesøster som ble født i 2019, akkurat nå bruker hun den som sovevogn i bhg. Og jeg gruer meg allerede til når jeg skal løfte den inn og ut av bilen
( gravid uke 20, med korsryggsmerter)

Nå vil det jo bli to år mellom de to minste, hvilken vogn er å anbefale? Søskenvogn?

Må være en som er lett å slå sammen, tar minst mulig plass, og helst ikke veier ett tonn. Selfølgelig et pluss at kidsa har greit med plass i vognen.
 
Hei,
Vi har kjøpt easywalker harvey duo vogn som er super enkel å ha med å gjøre. Tror vi betalte rundt 5500 på jollyroom for ikke så lenge siden. Da fikk vi både bag og junior sete med på kjøpet.
 
Tror jeg ville sett på vogner som lett kan bygges om fra enkel til søskenvogn så kan du justere den litt etter behovet?:happy:
 
Ja, lurt! Noen forslag?xsmile9
Nei desverre har ikke undersøkt selv for her blir kommende storebror 3 rett etter babyen kommer så går kun for søskenbrett. Men bugaboo donkey (?) og emmaljunga nxt90 av kjente modeller vet jeg kan bygges om:happy:
 
Nei desverre har ikke undersøkt selv for her blir kommende storebror 3 rett etter babyen kommer så går kun for søskenbrett. Men bugaboo donkey (?) og emmaljunga nxt90 av kjente modeller vet jeg kan bygges om:happy:

Skjønner, ja har sett på de. Takk for tips
 
Back
Topp