Duo vogn for søsken i forskjellig alder

Lykkekløver

Elsker forumet
Januarlykke 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Vi driver å vurderer søskenvogn siden vi venter andremann i september. Det vil være 18 mnd mellom første og andre.
En del av søsken vognene vi har sett på er smale og kun opp til en viss alder virker det som og da føler vi at pengene er litt bortkastet.

vognen må ha gode hjul og demping da den vil kjøres en del på grus men også praktisk nok til å bli brukt i byn. Noen tips eller anbefalinger?
 
City mini gt2 double! Med deluxebag på til minste i begynnelsen. varer ut hele vognperioden uten problem i både vektbegrensning og lengde.
 
City mini gt2 double! Med deluxebag på til minste i begynnelsen. varer ut hele vognperioden uten problem i både vektbegrensning og lengde.

signerer denne. Det eneste negative er at man ikke kan ha sittedelen vendt mot seg. Av den grunn valgte jeg emmaljunga dobbel viking først deretter babyjogger. 15 mnd mellom mine.
 
Har babyjogger city mini gt double med en bag. 16 mnd mellom mine. Nå er lillebror bare 2 uker i morgen men er veldig forbøyd. Den varer lenge for kan ta en totalvekt på 45 kg (den nye kan ta mer)
Den er lett å trille selv med litt tyngre barn i (prøvd med storebror og storesøster) og fungerer ypperlig på grus. Eneste negative er at den er vent fra deg. Går greit for storesøster sin del men gruer meg litt til bagen er for liten. Men kan ikke få i pose å sekk alltid. Fikk våres rimelig brukt. 2500kr med bag :)
 
Back
Topp