Duo test

BærBaby16

BærBaby16
Noen som tenker å gjøre det?
Når og hvor evt? Gjorde det ikke med førstemann, men har lyst nå.
 
Hvor gikk den aldersgrensen der igjen? På hvem som får og ikke?
 
Jeg er under grensen, men har sett at den kan tas i Sverige og Danmark. Består av blodprøve og UL, så helt ufarlig for baby. Skal vel tas mellom uke 10 og 13 tror jeg ....
 
Jeg er 38 år. Fikk beskjed av legen min å bestille en time hos henne med en gang jeg ble gravid, slik at hun kan sende henvisning til sykehuset. Har fått legetime neste uke, så er spent på når jeg får innkalling til sykehuset.
 
Jeg er 38 år. Fikk beskjed av legen min å bestille en time hos henne med en gang jeg ble gravid, slik at hun kan sende henvisning til sykehuset. Har fått legetime neste uke, så er spent på når jeg får innkalling til sykehuset.
Ok. Jeg er også 38.
Vet du hvilke sykehus som utfører us? Avd for fosterdiagnostikk. Må man til oslo kanskje?
 
Jeg skal til Sverige, Gøteborg, og ta noe som heter KUB-test, det er også blodprøve og UL, er det det samme som duo? Man må vente til uke 10+0 så det blir i oktober.
 
Jeg skal til Sverige, Gøteborg, og ta noe som heter KUB-test, det er også blodprøve og UL, er det det samme som duo? Man må vente til uke 10+0 så det blir i oktober.
Jepp det er duo test som er ul og blodprøve. Hvorfor må du til gøteborg?
 
Jeg fikk der med tredje barnet når jeg var 37,
Nå med fjærde barnet så gjør jeg det så klart igjen:/)
 
Jeg er under 38 men er svensk og vant til derfra at mine venninner får gratis test fra de er under 30, så har liksom vært innstillt på at jeg også ønsker å teste meg.. der inngår en enklere versjon som er 85% sikker (NIPT) ikke 99 % som KUB er, men siden jeg likevel må betale så kjør jeg full pakke..
 
Back
Topp